تصویر
گلخانه های استان البرز در دولت سیزدهم دو برابر شد
14 بهمن 1402 - 10:17
0
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: پیش از دولت محترم سیزدهم در استان البرز ۴۰۰ هکتار گلخانه وجود داشت که اکنون این مساحت به بیش از دو برابر رسیده است.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: پیش از دولت محترم سیزدهم در استان البرز ۴۰۰ هکتار گلخانه وجود داشت که اکنون این مساحت به بیش از دو برابر رسیده است.

مجتبی عبداللهی در حاشیه افتتاح یک گلخانه در شهرستان همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، ضمن تبریک ایام، افزود: در این شهرستان ۲۶۴ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری بیش از ۸۷۰ میلیارد تومان اعتبار به یمن دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: توسعه گلخانه ها علاوه بر جلوگیری از تغییر کاربری اراضی ، صرفه ، اشتغال، صادرات، مصرف بهینه آب را نیز همراه دارد از این رو مورد حمایت ویژه قرار می گیرد.
عبداللهی گفت: برای احداث گلخانه ها مشوق هایی در نظر گرفته و فرآیند اداری نیز کوتاه تر شده است.
وی افزود: پیش از دولت محترم سیزدهم در استان البرز ۴۰۰ هکتار گلخانه وجود داشت که اکنون این مساحت به بیش از دو برابر رسیده است.
استاندار البرز گفت: بیش از هزار هکتار پروانه ایجاد گلخانه صادر شده که یکی پس از دیگری در حال احداث است.
وی افزود: هر متر گلخانه به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار نیاز دارد از این رو باید بانک ها در راستای اعطای تسهیلات اقدام ویژه ای در دستور کار داشته باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.