تصویر
گل‌کاری و زیباسازی عرصه‌های سبز منطقه در استقبال از نوروز
12 اسفند 1400 - 14:47
5
مدیر منطقه ۶ گفت: در آستانه عید نوروز، ۳۵ هزار گل شب بو در سطح این منطقه کاشته شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه ۶ گفت: در آستانه عید نوروز، ۳۵ هزار گل شب بو در سطح این منطقه کاشته شده است.

با اعلام این خبر گفت: این منطقه برای افزایش شادابی، نشاط و زیبایی مناظر و معابر شهری در محوطه پارک‌ها، بوستان‌ها و عرصه‌های سبز منطقه اقدام به گل‌کاری کرده است.
وی با اشاره به کاشت ۳۵ هزار گل شب بو در سطح منطقه اظهار داشت: حوزه فضای سبز اقدامات گسترده‌ای در راستای افزایش سرانه فضای سبز در منطقه انجام داده که کاشت درخت و نهال‌های گوناگون در معابر و بوستان‌ها از جمله این اقدامات است.
غفاری از تداوم عملیات کاشت گل های بهاره با هدف استقبال از بهار در آستانه نوروز در عرصه‌های سبز منطقه خبرداد و گفت: گل‌های کاشته شده متناسب و سازگار با آب و هوای اقلیمی کلانشهر انتخاب شده تا بیشترین زیبایی و دوام و ماندگاری لازم در شرایط جوی را داشته باشند.
این مسئول با بیان اینکه چند بوستان جدید در منطقه در حال احداث است، گفت: تلاش می شود با برنامه ریزی و پیگیری مسئولین منطقه، این بوستان‌ها هر چه سریعتر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.