تصویر
یادواره شهید «غفور احمدخان بیگی» در طالقان برگزار شد
09 خرداد 1402 - 16:34
2
یادواره شهید «غفور احمدخان بیگی» از فرماندهان نیروی زمینی ارتش با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین و اقشار مختلف مردم در روستای اردکان شهرستان طالقان برگزار شد یادواره شهید «غفور احمدخان بیگی» از فرماندهان نیروی زمینی ارتش بر سر مزار آن شهید والامقام برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


یادواره شهید «غفور احمدخان بیگی» از فرماندهان نیروی زمینی ارتش با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین و اقشار مختلف مردم در روستای اردکان برگزار شد
یادواره شهید «غفور احمدخان بیگی» از فرماندهان نیروی زمینی ارتش بر سر مزار آن شهید والامقام برگزار شد.
در این مراسم که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، علی حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی، علی صفاخیل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان طالقان، مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی امام‌جمعه طالقان دقایقی را به سخنرانی پرداخت و در ادامه کربلایی یونس اسحاقی ذاکر اهل‌بیت (ع) به مداحی پرداخت.
گفتنی است شهید «غفور احمدخان بیگی» از فرماندهان نیروی زمینی ارتش، سوم خردادماه سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس در خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.