تصویر
یادواره عملیات الی بیت‌المقدس در مصلی کرج برگزار شد
09 خرداد 1402 - 16:09
0
یادواره عملیات الی بیت‌المقدس و جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور خانواده‌های معظم شهدای عملیات بیت‌المقدس به همت کانون ایثار و شهادت خادمیاران استان البرز در مصلی کرج برگزار و از خانواده‌های شهدا تجلیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ


یادواره عملیات الی بیت‌المقدس و جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور خانواده‌های معظم شهدای عملیات بیت‌المقدس به همت کانون ایثار و شهادت خادمیاران استان البرز در مصلی برگزار و از خانواده‌های شهدا تجلیل شد.

یادواره عملیات الی‌بیت‌المقدس و جشن میلاد امام رضا(ع) دوشنبه ۸ خردادماه همرمان با دهه کرامت به‌ همت کانون‌ ایثار و شهادت خادمیاران استان البرز در مصلی کرج برگزار و از خانواده های شهدای عملیات الی بیت المقدس تجلیل شد.
در این مراسم که با حضور با حضور خانواده های معظم شهدای عملیات بیت المقدس، خادمان حرم رضوی، سید محمد حسینی رئیس بنیاد منطقه یک کرج و سایر کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین میلانی نژاد به سخنرانی پرداخت و خادمان حضرت علی‌ بن موسی الرضا (ع) ضمن قرائت صلوات خاصه این امام بزرگوار، به مدیحه‌سرایی پرداختند و همچنین مدعوین از پرچم متبرک آستان قدس رضوی تبرک جستند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.