تصویر
یادواره ۸۰ شهید پایگاه شهید کمالی زاده در حصارک کرج برگزار شد
06 خرداد 1402 - 16:05
3
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج گفت:یادواره 80 شهید پایگاه شهید کمالی زاده حصارک کرج با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار و حاضرین در مراسم ضمن ادای احترام به مقام شهدا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک گفت:یادواره ۸۰ شهید پایگاه شهید کمالی زاده حصارک کرج با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار و حاضرین در مراسم ضمن ادای احترام به مقام شهدا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

سید محمد حسینی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت:یادواره ۸۰ شهید پایگاه شهید کمالی زاده حصارک در مسجد صاحب‌الزمان (عج) واقع در خیابان المهدی (عج) برگزار و حاضرین در مراسم ضمن ادای احترام به مقام شهدا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج افزود:در این مراسم که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران،، مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حافظی نسب دقایقی را به سخنرانی پرداخت و در ادامه حاج محمد عطاالهی و سید کریم فاضلی ذاکرین اهل‌بیت (ع) به مداحی پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.