تصویر
یام تقدیر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  و تشکر فرماندار نظرآباد  از حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی
10 مهر 1402 - 9:48
3
علی حدادی نماینده محترم مردم شریف در مجلس شورای اسلامی و حسین بغدادی فرماندار محترم شهرستان نظرآباد در پیامی مشترک از زحمات چندین ساله حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی امام جمعه محترم نظرآباد تقدیر و تشکر نمودند.
ارسال توسط :
پ
پ

علی حدادی نماینده محترم مردم شریف در مجلس شورای اسلامی و حسین بغدادی فرماندار محترم شهرستان در پیامی مشترک از زحمات چندین ساله حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی امام جمعه محترم نظرآباد و تشکر نمودند.

متن پیام بدین شرح است:
برادر گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا موسوی
به حمدالله مردم متدین و ولایتمدار شهرستان شهیدپرور نظرآباد، در طول سالیان گذشته از برکت حضور جنابعالی بعنوان امام جمعه دانشمند و فرهیخته این شهرستان، توفیقات معنوی بسیار و اثرات خیر بی‌شماری دیده و شنیده‌اند که مطمئناً در گنجینه دل‌های آنان به یادگار خواهند ماند.
اکنون که در پایان دوره خدمتگزاری حضرتعالی در نظرآباد قرار داریم جا دارد از حمایت های موثر شما در مراسم و مناسبت‌های مختلف بویژه برنامه‌های مذهبی و شهرستان تقدیر و تشکر نموده و با آرزوی توفیق روز افزون در مسئولیت‌های آتی، سلامتی و طول عمر حضرتعالی و تمامی علمای اسلام را از درگاه ایزد منان مسئلت نماییم.
امید است همانطور که در شهرستان نظرآباد منشا خیر و برکت بوده و زحمات بسیاری کشیده اید، در محل جدید خدمتتان نیز بتوانید همچون همیشه سبب ساز خیر و همدلی و موفقیت باشید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.