تصویر
یثارگران و فرزندان شاهد شاغل در شهرداری الگوی انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع باشند
12 آبان 1401 - 8:06
2
شهردار جدید چهارباغ در نشست با ایثارگران و فرزندان شاهد شاغل در شهرداری گفت: انتظار مردم و همکاران از شما بیشتر از بقیه کارمندان است طوری که شما باید الگوی انضباط اداری وتکریم ارباب رجوع در شهرداری باشید.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار جدید در نشست با ایثارگران و فرزندان شاهد شاغل در شهرداری گفت: انتظار مردم و همکاران از شما بیشتر از بقیه کارمندان است طوری که شما باید الگوی انضباط اداری وتکریم ارباب رجوع در شهرداری باشید.

مهندس موسوی افزود: ما به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مدیونیم و همین جا اعلام می کنم در دفترم در ساعات اداری و از طریق تلفن به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستم.

وی از فرزندان شاهد و ایثارگران شهرداری خواست نسبت به ارتقای مهارت شغلی و تحصیلی خود اقدام کنند و افزود: شهرداری در این بخش حامی جدی همکاران در مسیر تحصیلات تکمیلی خواهد بود.

مهندس موسوی تصریح کرد:تا زمانی که بنده خادم مردم در مدیریت شهری چهارباغ هستم نگاهم ارباب رجوع مداری است و از تک تک شما همکاران درخواست دارم با رفتار خوب و زبان خوش به مطالبات شهروندان رسیدگی کنید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.