تصویر
یوم‌الله ۱۳ آبان مبین ماهیت و هویت انقلاب اسلامی
13 آبان 1402 - 10:02
1
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، یوم‌الله 13 آبان را مبین ماهیت و هویت انقلاب دانست و گفت: هر کس بخواهد از مبارزه با استکبار دست بکشد درواقع هویت و ماهیت خود را زیر سؤال برده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، یوم‌الله ۱۳ آبان را مبین ماهیت و هویت انقلاب دانست و گفت: هر کس بخواهد از مبارزه با استکبار دست بکشد درواقع هویت و ماهیت خود را زیر سؤال برده است.

سلیمان رستمیان با گرامی داشت یوم‌الله ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و روز دانش‌آموز گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از حوادث گوناگون است که در هر مقطعی دشمنان با توطئه‌های خود سعی در از بین بردن ارزش‌های نظام و انقلاب داشتند، ملت خداجو و غیور ایران اسلامی در تمامی این مقاطع با حضور آگاهانه و شجاعانه خود از این ارزش‌ها دفاع کردند.
وی افزود: ۱۳ آبان برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی و ازجمله مقاطع حساس و اثرگذار کشور و نماد ایستادگی ما در برابر استکبار جهانی است که حقانیت انقلاب در آن روز تاریخی به اثبات رسید.
در این روز مهم و تاریخی ریشه استکبار جهانی برای همیشه از ایران برچیده شد و بسیاری از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز شکل گرفت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز یوم‌الله ۱۳ آبان را مبین ماهیت و هویت انقلاب دانست و افزود: هر کس بخواهد از مبارزه با استکبار دست بکشد درواقع هویت و ماهیت خود را زیر سؤال برده است.
رستمیان تأکید کرد: مردم کشور ما در مقاطع مختلف همواره هوشیار و بصیر بوده و به ماهیت دشمنان پی برده‌اند و اجازه نخواهند داد خون شهدا پایمال و آرمان‌های نظام اسلامی از بین برود.
۱۳ آبان فرصتی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی که با خون هزاران شهید گلگون‌کفن آبیاری شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به مجاهدت‌های دانش آموزان در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: حضور دانش آموزان در مقاطع مختلف انقلاب بی‌نظیر است از شهید محمد «حسین فهمیده» شهید «بهنام محمدی» و دیگر شهدای دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس و امروز نیز شهید «» در عرصه ایثار و این نشان‌دهنده این مطلب است که رشادت، ایثارگری و ازخودگذشتگی و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی، خاک، ناموس و وطن سن و سال نمی‌شناسد.
وی افزود: نسل آینده‌ساز کشور باید با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت و مطالعه در زمینه رشادت و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران راه سعادت را در جهت اعتلای کشور عزیزمان در پیش گیرند.
وی در خاتمه تأکید کرد: آمریکای جنایتکار و دیگر دشمنان انقلاب بدانند ما ملت امام حسین و ملت شهادت هستیم و از تهدیدات دشمنان هراسی نداشته و با تمام وجود، با وحدت و یکدلی از آرمان‌های نظام اسلامی دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.