یک‌میلیون البرزی در حاشیه شهر هستند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تاکید بر اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی بیشتر در سایه هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی گفت: این استان در مناطق حاشیه‌نشین خود یک میلیون نفر جمعیت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، سردار علیرضا حیدرنیا امروز _دوشنبه نهم مهر_ در رزمایش همکلاسی بان پنج در کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز، اظهار کرد: زیر ساخت‌ها در استان البرز کافی نیست و ۶۷ منطقه کم برخوردار داریم.

وی افزود: همجواری با پایتخت به مشکلات استان البرز افزوده است.

فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: با تلاش‌ها و و مجاهدت‌های سال‌های اخیر اقدامات مثمر ثمری شکل گرفته در سایه هم افزایی با سپاه، گروه‌های جهادی و بسیجیان که باید افزایش یافت.

البرز در جوار تهران نادیده گرفته می‌شود

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: مشکلات زیادی را به لحاظ سرانه فضای آموزشی در این استان شاهد هستیم و باید از همراهی مجموعه‌های جهادی و سپاه هرچه بیشتر در رفع مشکلات بهره‌مند شویم.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید ۸۵۰۰ دانش‌آموز به جمعیت دانش‌آموزی استان اضافه شد در حالی که استان البرز با کمبود جدی فضای آموزشی مواجه است و شاهد افزایش این جمعیت دانش‌آموزی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تاکید کرد: با همت دولت سیزدهم اقدامات مؤثری در توسعه فضاهای آموزشی رخ داد که از جمله آن می‌توان به احداث ۲۰ مدرسه ۱۲ کلاسه اشاره کرد.

حجرگشت اضافه کرد: به رغم تلاش‌های صورت گرفته مشکلات پابرجا است و نیاز به همراهی‌های بیشتری داریم.

وی گفت: در طرح نوسازی مدارس تحت عنوان طرح عجمیان ۲ شاهد شاداب‌سازی ۳۱۰ مدرسه هستیم و ۲۸ هزار بسته لوازم‌التحریر میان دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: در تابستان شمار قابل توجهی از دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شدند و تعدادی که شناسایی نشده بودند نیز در سال تحصیلی جدید توسط مدیران معرفی شدند.

منبع: ایمنا

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر