تصویر
یکی از ایام الله هایی که باید حفظ شود سیزده آبان است
11 آبان 1400 - 8:37
3
حجت السلام والمسلمین یوسفی ضمن گرامیداشت روز 13 آبان و یاد و خاطره شهداء به اخص شهید محمد حسین فهمیده، اظهار داشت: یکی از ایام الله هایی که ما معتقدیم حفظ و ترویج آن هستیم، سیزده آبان است.
ارسال توسط :
پ
پ

حجت السلام والمسلمین یوسفی ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان و یاد و خاطره شهداء به اخص شهید محمد حسین فهمیده، اظهار داشت: یکی از ایام الله هایی که ما معتقدیم حفظ و ترویج آن هستیم، سیزده آبان است.
.
.
.
.
.
.

سیزده آبان از جهات مختلف حوادث و وقایع مهمی که در آن اتفاق افتاده، از ابتدا بحث تبعید بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در این روز اتفاق افتاد و در مقطعی هم شهادت جمعی از دانش آموزانی که در مسیر امام راحل عظیم پاخواستن و نهایتا در مناسبت بعدی تسخیر لانه‌ی جاسوسی بود.
وی افزود: جالب اینکه این سه تا مناسبت در این روز محور کار جهانی است تقریبا محور همه‌ی شیطنت‌ها در کشور ما و در منطقه حتی استکبارهای دنیا است.
وی عنوان کرد: سیزده آبان نماد روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته و به همین خاطر برنامه‌های متعددی در کشور ما هست که حالا به خاطر شرایط کشور در بیماری کرونا به صورت مختلف این برنامه‌ها اجرا می شود ولی قطعا یکی از ایام الله های است که ما هیچ وقت تحت هیچ شرایطی فراموش نمی‌کنیم و ملت ما همیشه یاد و خاطره‌ی این حماسه‌های بزرگی که در کشور ما علیه استکبار جهانی ایجاد شد، را گرامی می‌دارند و این ایام این روزها نماد بزرگداشت این پیروزی های بزرگ در مقابل استکبار جهانی است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر این به مناسبتی که عرض کردم پیروزی ما در مقابل استکبار جهانی هم در چنین ایام جشن گرفته می شود روز غلبه‌ی بر استکبار جهانی تقریبا نام گرفته و جا افتاده در بین مردم شریف ایران اسلامی و امیدواریم این فرهنگ گسترش پیدا کند و همین سیزده آبان‌ها کشورهای مختلف به نماد غلبه‌ی بر سیطره استکبار جهانی منجر بشود و همون طور که در افغانستان این اتفاق افتاد منتظر ایام الله در کشور عراق را در منطقه اشیانه ریشه‌ی این ها از این منطقه کنده بشود و شاهد نابودی و زوال بیش از پیش آن ها باشیم، هفته‌ی بسیج دانش آموزی هم در این باید گرامی می داریم یاد و خاطره‌ی شهید فهمیده که نامگذاری اسلامی به عنوان یک رهبر از اون اسم برد کارهای راهبری عده‌ای توسط این شهید والا مقام که در این استان بود اتفاق افتاد بسیج دانش‌آموزی نقش مهمی در پاسداری باید بخش‌های مختلفی از این اسناد لانه‌ی جاسوسی از کارهایی که استکبار جهانی انجام داده در قالب متون آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیره این دانش‌آموزان همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان ثابت قدم بمانند و مثل شهید فهمیده در عرصه‌های مختلف با دشمنان مقابله کنند و بتوانیم بر این دشمنان پیروز بشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.