تصویر
یکی از مهم ترین راهبردهای ساماندهی بازار نظارت دقیق بر واحدهای صنفی است
16 شهریور 1401 - 8:42
3
جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان چهارباغ به ریاست مهندس جعفری فرماندار و حضور اعضای ستاد برگزار شد و مسائل مختلف در این زمینه بررسی گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست مهندس جعفری فرماندار و حضور اعضای ستاد برگزار شد و مسائل مختلف در این زمینه بررسی گردید.

در این نشست فرماندار چهارباغ ضمن تاکید بر شناسایی انبارها و سردخانه های شهرستان گفت،: وضعیت اماکن ذخیره اقلام مورد نیاز مردم و کالاهای اساسی باید به صورت کامل بررسی گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ خاطرنشان کرد: پایش وضعیت بازار، گزارش کامل و مستمر بازدیدها، نظارت ها و ثبت تخلفات و ارجاع آن به فرمانداری توسط دستگاه های اجرایی مرتبط در تنظیم بازار به صورت مستمر انجام پذیرد.
مهندس جعفری تصریح کرد: یکی از مهم ترین راهبردهای ساماتدهی بازار، پیشگیری از بروز تخلفات و نظارت دقیق بر واحدهای صنفی است و در این حوزه باید اطلاع رسانی کامل و آموزش مطلوب و همچنین فرهنگ سازی مناسب در نظر گرفته شود.
وی در انتها گفت: اقدام مشترک و گشت همگانی توسط ادارات جهاد ، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، صمت و اتحادیه با تمام قوا در صحنه حضور داشته باشند تا دسترسی مردم به کالاهای ضروری در شرایط کاملا مطلوب ادامه داشته باشد.
شایان ذکر است حسب دستور مهندس جعفری، باید آمار واحدهای صنفی دارای پروانه و فاقد پروانه توسط اتحادیه های صنفی به فوریت به فرمانداری چهارباغ ارائه گردد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.