تصویر
یک بانو به عنوان رییس حراست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز منصوب شد
10 آبان 1401 - 10:52
2
بنا به پیشنهاد مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز و با حکم رئیس مرکز حراست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، زینب لطفی به عنوان سرپرست حراست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز منصوب شد.
ارسال توسط :
پ
پ

بنا به پیشنهاد مدیرکل تعاون کار و رفاه استان البرز و با حکم رئیس مرکز حراست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، زینب لطفی به عنوان سرپرست حراست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز منصوب شد.

در آیینی با حضور رئیس و معاون مرکز حراست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل حراست استان البرز و مدیرکل و معاونین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از تلاش‌های رئیس سابق حراست این اداره کل و زینب لطفی به عنوان سرپرست حراست این اداره کل منصوب و معرفی شد.
زینب لطفی از کارکنان با سابقه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سابقه فعالیت بیش از دو دهه در حراست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز را در کارنامه کاری خود دارد و به عنوان اولین و تنها بانوی رئیس حراست در میان دستگاه های اجرایی استان مسئولیت این مجموعه را عهده دار شده اند.
در این آیین مدیرکل حراست استان البرز و رییس مرکز حراست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هر یک به بیان دیدگاه های موجود در حراست در صیانت و حراست از مجموعه کارکنان مطالبی را بیان داشتند و بر تاثیر گذاری حراست در موفقیت سازمان تاکید داشتند.
روسای حراست دستگاه های اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز در این آیین تکریم و معارفه حضور داشتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.