تصویر
یک قدم تا افتتاح کارخانه تولید تایر سمنان
04 مهر 1403 - 7:16
شناسه : 1271901
1

استاندار از کارخانه تولید لاستیک در مهدی‌شهر بازدید کرد یک قدم تا افتتاح کارخانه تولید تایر سمنان بالاخره پس از سه سال از نخستین سفر رئیس جمهور شهید به شهرستان مهدی‌شهر اکنون استاندار سمنان از نهایی شدن روند تجهیز کارخانه ایران تایر مهدی‌شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین مصوبات این سفر خبر داده است. به […]

ارسال توسط :
پ
پ

استاندار از کارخانه تولید لاستیک در مهدی‌شهر بازدید کرد

یک قدم تا افتتاح کارخانه تولید تایر سمنان

بالاخره پس از سه سال از نخستین سفر رئیس جمهور شهید به شهرستان مهدی‌شهر اکنون استاندار سمنان از نهایی شدن روند تجهیز کارخانه ایران تایر مهدی‌شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین مصوبات این سفر خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سید محمدرضا هاشمی با اشاره به اینکه پروژه شرکت ایران تایر تولید کننده انواع لاستیک در مهدیشهر درحال احداث است، گفت: با استقرار شرکت پا نیران به‌عنوان مجری جدید عمرانی و اجرایی این پروژه ۹۹ درصد رشد در تجهیز کارگاه را
شاهد هستیم.

وی در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان‌های مهدیشهر و سمنان با بیان اینکه با استقرار شرکت پانیران به‌عنوان مجری جدید عمرانی و اجرایی این پروژه در سه ماه اخیر در حوزه مهندسی نیز ۵۱ درصد این شرکت رشد داشته است، افزود: در این پروژه حوزه فرایندی ۵۱درصد، تأسیسات مکانیکی و تصفیه‌خانه ۴۱ درصد، خط لوله ۲۱درصد و در بخش اداری شاهد رشد ۱۰ درصدی بوده‌ایم.

هاشمی در بازدید از شرکت فراوری زغال‌سنگ و زغال در «درجزین» ابراز داشت: مشکلات و رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی استان سمنان باید با قدرت ادامه یابد. استاندار سمنان از پروژه ۱۲۰ واحدی انبوه‌سازی مسکن مهدی‌شهر بازدید کرد و گفت‌: بالغ‌بر ۱۵۰ واحد مسکونی در قالب مجتمع‌های انبوه‌سازی در شهرک مهدی‌شهر در قالب طرح نهضت ملی مسکن توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز مهدی‌شهر در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در جلسات ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان سفر به شهرستان‌های استان در راستای بازدید از واحدهای تولیدی باقدرت برگزار خواهد شد، اعلام کرد: تقویت جلسات هم‌اندیشی در راستای پیگیری و به نتیجه رسیدن مصوبات تسهیل استان در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه رسیدن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان امری مطلوب است، گفت: در استان سمنان ۹۴درصد از تسهیلات تبصره ۱۸ جذب شده است. هاشمی افزود: بانک‌های عامل استان سمنان همان‌گونه که تاکنون حامی تولید بوده‌اند باید در این مسیر نیز همکاری لازم را داشته باشند.

دنیای خودرو

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.