تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

یک میلیون و ۹۶۱ هزار کارت هوشمند ملی در البرز صادر شد
18 آبان 1401 - 10:02
2
مدیرکل ثبت احوال البرز اعلام کرد: یک میلیون و ۹۶۱ هزار کارت هوشمند ملی از ابتدای طرح جایگزینی کارت های جدید ملی تاکنون در این استان صادر شده است .
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل ثبت احوال البرز اعلام کرد: یک میلیون و ۹۶۱ هزار کارت هوشمند ملی از ابتدای طرح جایگزینی کارت های جدید ملی تاکنون در این استان صادر شده است .

محمود محمدی اظهار داشت: در این مدت نیز ۲ میلیون و ۲۶۷ هزارو ۸۱۰ درخواست از متقاضیان اخذ شده که ۱۰۶ هزار کارت ملی نیز آماده تحویل است.

وی اضافه کرد: متقاضیان کارت هوشمند ملی می توانند به صورت اینترنتی پیش ثبت نام خود را انجام داده و پس از اخذ نوبت در مهلت مقرر به دفاتر صدور کارت ملی هوشمند مراجعه کنند.
مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: کارت هوشمند ملی به عنوان مقدمه ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی، می تواند موجب توزیع عادلانه فرصت ها، کاهش بسیاری از هزینه های دولت، مردم و بنگاه ها شود.
محمدی افزود: با توجه به سیاست های عمومی مبنی بردولت الکترونیک، سازمان ثبت احوال کشور با بهره گیری از تمام توان عملیاتی خود زمینه را برای صدورکارت های هوشمند برای افراد مشمول فراهم کرده است.
وی بیان داشت: با پیاده سازی طرح کارت هوشمند ملی، این امکان فراهم می شود که خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیت بالاتر به مردم ارائه شود.
مدیرکل ثبت احوال استان البرز در بخش دیگری ازسخنان خود به سامانه سهیم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این سامانه خدمات یکپارچه این سازمان است که اطلاعات فردی فرد ،خدمات الکترونیکی نظیر تغییر نام، درخواست کارت ملی، درخواست گواهی تجرد و تغییر نشانی دراین درگاه قابل مشاهده است .

وی یادآورشد: کاربران می توانند برای دریافت خدمات ثبت احوال به این سامانه مراجعه کنند.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل ثبت احوال البرز اعلام کرد: یک میلیون و ۹۶۱ هزار کارت هوشمند ملی از ابتدای طرح جایگزینی کارت های جدید ملی تاکنون در این استان صادر شده است .
مدیرکل ثبت احوال البرز اعلام کرد: یک میلیون و ۹۶۱ هزار کارت هوشمند ملی از ابتدای طرح جایگزینی کارت ه

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.