تصویر
یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در البرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت
05 شهریور 1402 - 13:21
5
استاندار البرز گفت: علاوه براین یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی، یک هزار و ۵۰۰ واحد نیز درشهرجدید مهستان افتتاح می شود و درمجموع درهفته دولت شاهد افتتاح ۲ هزار و۷۰۰ وحد مسکونی هستیم .
ارسال توسط :
پ
پ

استاندار البرز گفت: علاوه براین یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی، یک هزار و ۵۰۰ واحد نیز درشهرجدید مهستان افتتاح می شود و درمجموع درهفته دولت شاهد افتتاح ۲ هزار و۷۰۰ وحد مسکونی هستیم .

" مجتبی عبداللهی " روز یکشنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۲ همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت در آیین بهره برداری از یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان البرز بصورت ویدئوکنفرانس با رییس جمهور درسراسر کشور افزود: مشکلاتی مانند آسانسور و نمای ساختمان با توجه به تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان درتعهد دولت نیست ولی در تلاش برای رفع آنها هستیم .
وی بیان کرد: امروز با حضور رییس جمهوری ۱۰۰ هزار واحد مسکونی درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح شد که یک هزار و ۲۰۰ واحد مربوط به استان البرز بود .

عبداللهی گفت: علاوه براین یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی، یک هزار و ۵۰۰ واحد نیز درشهرجدید مهستان افتتاح می شود و درمجموع درهفته دولت شاهد افتتاح ۲ هزار و۷۰۰ وحد مسکونی هستیم .
استاندار البرز با بیان اینکه موضوع مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است ادامه داد: تلاش های بسیاری در حوزه بافت های فرسوده و بازسازی آنها ، بازآفرینی شهری و استفاده از تعاونی های مسکن چه شاغل و چه بازنشسته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن درحال انجام است .
وی یاد اورشد: براین اساس با هماهنگی و فراخوان به تعاونی های مسکن همراه با استفاده از بخش خصوصی که بسته های تشویقی ،امتیاز و خدمات ویژه برای آنها پیش بینی شده گام های بلندی را در ادامه اجرای طرح های نهضت مسکن برخواهیم داشت .
استاندار البرز اضافه کرد: از یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ساخته شده در استان البرز که امروز شاهد افتتاح آن بودیم ۴۷۴ واحد درشهرک ابریشم است .
وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا زیرساخت های لازم را از جمله درمانگاه ، مسجد ، مدرسه و هرآنچه که نیاز شهرکهای مسکونی جدیدالاحداث است تامین کنیم .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.