تصویر
یک هزار و ۲۹۲ نفر از مردم البرز با مدیران استان دیدار داشتند
26 آذر 1401 - 17:02
3
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۲۹۲ نفر از شهروندان این استان به صورت چهره به چهره با مدیران دستگاه های اجرایی استان دیدار و ملاقات داشتند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۲۹۲ نفر از شهروندان این استان به صورت چهره به چهره با مدیران دستگاه های اجرایی استان دیدار و ملاقات داشتند.

محمد رضا غلامی با اشاره به اینکه در این دیدارهای مردمی به ۶۰۰ نفر از شهروندان مشاوره و راهنمایی لازم صورت گرفته است، اظهار داشت: از این تعداد ۸۹ مورد درخواست ها اقدام و مابقی در دست اقدام قرار دارد.
وی گفت: در راستای تحقق شعار دولت سیزدهم مبنی بر «دولت مردمی و ایران قوی» و اجرای بندهای هفتگانه شیوه نامه برنامه دیدار عمومی و ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولان دستگاه های اجرایی ابلاغی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به جهت تکریم شهروندان، در روزهای سه شنبه و جمعه در محل دستگاه های ستادی استان و پایگاه های اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با جدیت و بیش از گذشته بصورت هفتگی برگزار و مردم در یک دیدار صمیمانه و رو در رو مشکلات و درخواستهایشان را بدون واسطه با مدیران استانی مطرح می کنند.
غلامی یادآور شد: برنامه پاسخگویی برخط از طریق تلفن سه شماره ای ۱۱۱، سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته طبق جدول زمانبندی اعلام شده در ۱۹ هفته با حضور ۷۳ نفر از مدیران استانی تا پایان سال برگزار خواهد شد.
به گفته وی در جهت نظام تشویقی و نظارتی برای بررسی میزان اجرای شیوه نامه و دستورالعمل های ابلاغی ارتباطات مردمی و رضایتمندی مردمی، بازدیدها و بازرسی های سرزده از دستگاه های اجرایی استان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.