تصویر
یک هزار و ۴۷۰ واحد صنفی فاقد پروانه در فردیس شناسایی شد
22 خرداد 1402 - 15:58
2
رییس اداره صننعت، معدن و تجارت فردیس گفت: یک هزار و ۴۷۰ واحد صنفی فاقد پروانه دراین شهرستان شناسایی که اقدامات لازم برای دریافت پروانه برای آنها درحال انجام است.
ارسال توسط :
پ
پ


رییس اداره صننعت، معدن و تجارت گفت: یک هزار و ۴۷۰ واحد صنفی فاقد پروانه دراین شهرستان شناسایی که اقدامات لازم برای دریافت پروانه برای آنها درحال انجام است.

،"داود مافی" در نشست بررسی مشکلات شهرستان فردیس افزود: ۱۹ اتحادیه صنفی در شهرستان داریم و ۲۲ هزار مجوز صادر شده که هشت هزار از این مجوزها منقضی شده است.

وی بیان کرد: اتحادیه ها باید به واحدهای صنفی فعال که مجوزشان منقصی شده اخطار دهند که تمدید یا ابطال شود.
مافی گفت: در شهرستان فردیس ۵۵۰ رسته فعال وجود دارد که ۶۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب است و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه سال گذشته اتاق اصناف بود.

تحقق اهداف شعار سال در اولویت کاری دستگاه های اجرایی قرار گیرد
" " نیز در این نشست بر تحقق اهداف شعار سال ازسوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: مشکلات باید صنف به صنف مورد بررسی قرار گیرد و نشست های بررسی با حضور رییس اصناف، دستگاه های اداری مربوطه و ارکان های مرتبط هر هفته برگزار شود.
وی با تاکید بر پیگیری و رصد بیش از پیش مسایل شهرستان فردیس بیان کرد: مشکلاتی که در شهرستان قابل حل است باید به سرعت بررسی و رفع شود و مسایل استانی نیز مکتوب اعلام شود .
کاشفی در ادامه به نقش موثر اصناف درحوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: اتحادیه ها باید مدافع حقوق اصناف و مردم باشند.
فرماندار شهرستان فردیس از تمام دستگاه ها و نهادهای حاضر در نشست بررسی مشکلات اقتصادی این شهرستان خواست تا با بررسی دقیق تر و پیگیری مشکلات اقتصادی گره های کار را باز کنند.
وی اضافه کرد: در سالجاری با شعار " مهارتورم و رشد تولید" بخش های اقتصادی با طرح ها و ایده های علمی و پژوهشی باید اقدامامت موثری را برای رونق تولید داشته باشند .

کاشفی تاکید کرد: اکنون درشرایطی به سرمی بریم که باید با اتحاد و همدلی هرچه بیشتر برای حل مشکلات کشور به ویژه حوزه اقتصادی همراه شویم و دراین مسیر بهره گیری از توان داخلی باید بیش ازپیش مدنظر قرار گیرد .
منبع ایرنا برچسب ها: رییس اداره صننعت، معدن و تجارت فردیس گفت: یک هزار و ۴۷۰ واحد صنفی فاقد پروانه دراین شهرستان شناسایی که اقدامات لازم برای دریافت پروانه برای آنها درحال انجام است.
رییس اداره صننعت، معدن و تجارت فردیس گفت: یک هزار و ۴۷۰ واحد صنفی فاقد پروانه دراین شه

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.