تصویر
۱۰۰ تن آرد در روستاهای طالقان توزیع شد
10 مرداد 1402 - 10:53
1
مدیر تعاون روستایی استان البرز گفت: بیش از ۱۰۰ تن آرد در چهار ماهه نخست سال جاری در بین روستاییان شهرستان طالقان توزیع شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر تعاون روستایی استان البرز گفت: بیش از ۱۰۰ تن آرد در چهار ماهه نخست سال جاری در بین روستاییان توزیع شد.

«عادل مصدقی» افزود: آرد یکی از نیازهای ضروری و از مایحتاج روزانه روستاییان برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت ها به صورت دقیق، منظم و با کنترل امور می بایست انجام شود به همین لحاظ یکی از مهمترین وظایف تعاون روستایی تامین و توزیع نهاده ها و محصولات است.
وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «مهار تورم و رشد تولید»، اظهار کرد: از این رو با تلاش مضاعف و حمایت از کشاورزان و روستاییان به دنبال تحقق شعار سال ھستیم.
وی با بیان اینکه آرد روستایی در استان البرز تنها در بین خانوارهای روستایی شهرستان طالقان به دلیل شرایط جغرافیایی منطقه توزیع می شود، افزود: این شهرستان دارای ۷۴ روستا است که این محصول در بین ۶ هزار خانوار روستایی توزیع شده است.
مدیر تعاون روستایی استان البرز هدف از توزیع آرد بین روستائیان را ارائه خدمت بهتر و ایجاد رضایتمندی این قشر عنوان کرد، که در این راستا مقرر شد سهمیه بیشتری از شرکت غله برای توزیع در مناطق مختلف روستائی دریافت شود.

توزیع ۹۲۰ هزار لیتر مواد سوختی توسط شبکه تعاونی روستایی این استان
مصدقی در ادامه به توزیع ۹۲۰ هزار لیتر مواد سوختی اعم از گازوئیل، نفت سفید، بنزین و گاز طبیعی توسط شبکه تعاونی روستایی استان در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: سعی تعاونی های روستایی این است که خدمات‌رسانی مطلوبی را برای ترغیب روستاییان به ماندگاری در روستاها داشته و با خدمات رسانی به اعضا و روستاییان نقش بسزایی در مهاجرت معکوس را ایفا کنند.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیر تعاون روستایی استان البرز گفت: بیش از ۱۰۰ تن آرد در چهار ماهه نخست سال جاری در بین روستاییان شهرستان طالقان توزیع شد.
مدیر تعاون روستایی استان البرز گفت: بیش از ۱۰۰ تن آرد در چهار ماهه نخست سال جاری در بین روستاییان شهرستان طالقان توزیع شد.
«ع

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.