تصویر
۱۰۰ تیم امدادی  اورژانس در نقاط مختلف البرز مستقر هستند
11 دی 1401 - 12:10
4
رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: با توجه به استمرار آلودگی هوا و افزایش غلظت، آن تیم های امدادی اورژانس برای خدمات رسانی به بیماران در نقاط پر تردد این استان مستقر شده اند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: با توجه به استمرار آلودگی هوا و افزایش غلظت، آن تیم های امدادی اورژانس برای خدمات رسانی به بیماران در نقاط پر تردد این استان مستقر شده اند.

دکتر احمد مهدوی گفت: پس از اعلام کمیته بحران آلودگی هوای استان البرز، تیم های اورژانس برای امداد رسانی به مردم و نیازمندان به خدمات درمانی به همراه تجهیزاتی از قبیل اتوبوس آمبولانس، موتورلانس و آمبولانس در نقاط پرجمعیت شهری حضوریافته اند.
وی ادامه داد: استقرار تیم های امدادی بستگی به افزایش شاخص های آلودگی هوا دارد و به طور معمول این وضعیت بین ۱۵ تا ۳۰ درصد مراجعه بیماران را به مراکز درمانی و امداد خواهی را افزایش می دهد.
مهدوی خاطرنشان کرد: اکنون ۷۶ پایگاه امداد و نجات اورژانس در نقاط مختلف استان فعال هستند ضمن آنکه تیم های سیار به بیماران نیازمند مانند قلبی و تنفسی امدادرسانی فوری انجام می دهند.
وی بدون اشاره به شمار دقیق بیماران قلبی و تنفسی مراجعه کننده به مراکز درمانی البرز در روزهای اخیر گفت : افراد حساس و سالمندان در این وضعیت جوی از خانه ها خارج نشوند ضمن آنکه شهروندان از سفرهای غیر ضروری بکاهند.

هوای استان البرز از جمعه هفته گذشته تاکنون در وضعیت بسیار ناسالم تا ناسالم قرار گرفته است و آموزش دانشگاه ها و مدارس از شنبه تا دوشنبه هفته جاری به صورت غیر حضوری شده است.
افزایش آلاینده ها بر اساس پیش بینی هواشناسی تا آخر هفته جاری ادامه دارد.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: با توجه به استمرار آلودگی هوا و افزایش غلظت، آن تیم های امدادی اورژانس برای خدمات رسانی به بیماران در نقاط پر تردد این استان مستقر شده اند.
رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام ک

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.