تصویر
۱۰۳ کارگاه مهارت افزایی تربیتی در البرز برگزار می شود
05 دی 1401 - 11:07
3
رئیس اداره امور تربیتی و مراقبت در برابر آسيب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرد: ۱۰۳ کارگاه مهارت افزایی تربیتی ویژه معاونان پرورشی، مربیان و مشاوران مدارس این استان برگزار می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب های اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرد: ۱۰۳ کارگاه مهارت افزایی تربیتی ویژه معاونان پرورشی، مربیان و مشاوران مدارس این استان برگزار می شود.

دکتر فرهاد منظوری " روز دوشنبه در این گفت و گو اظهار کرد: این اقدام در راستای مهارت افزایی برای ایجاد ارتباط موثر با دانش آموزان و توجه شایسته به نیازهای آنان در دستور کاری قرار گرفت.
وی بیان کرد: فعالیتهای تربیتی و اجتماعی که شامل مهارتهای زندگی، سواد رسانه و فضای مجازی، شیوه های تبیین و ارتباط موثرمحورهای این کارگاه های مهارت افزایی را تشکیل می دهد.
وی با اشاره به اینکه این کارگاه ها از ۱۱ دی ماه در البرز شروع می شود، یادآورشد: ۹۶ کارگاه در نواحی چهارگانه ، ساوجبلاغ و نظراباد که هرکدام ۱۶ کارگاه توانمند سازی می شود.
رئیس اداره امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش ادامه داد: ۴ کارگاه نیز در اشتهارد و ۳ کارگاه در طالقان تشکیل می شود.

منظوری تاکید کرد: برگزاری این کارگاه ها نقش بسزایی در دانش‌افزایی و کسب مهارت بیشتر فعالان حوزه امور تربیتی و پرورشی مدارس دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.