تصویر
۱۰ دانش آموز البرز در مسابقه زیست محیطی  منتخب کشوری شدند
09 تیر 1401 - 11:49
3
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزاعلام کرد: ۱۰ دانش آموزاین استان در مسابقه عکاسی محیط زیست با موضوع " محیط ‏‏‌یار طبیعت" منتخب کشوری شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرزاعلام کرد: ۱۰ دانش آموزاین استان در مسابقه عکاسی محیط زیست با موضوع " محیط ‏‏‌یار طبیعت" منتخب کشوری شدند.

« سید مسلم رییسی» افزود: " سید ایلیا میرغیاثی " از مدرسه سید احمد خمینی و " بهاره چالاکی " از مدرسه ایلیایی به ترتیب از آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲ رتبه برترکشوری را به خود اختصاص دادند.
وی بیان داشت: " مهرسا خدری،علی عالی ثانی، مطهره دهقان نیری، امیررضا کاظمی، ساجده علیدوست، نیایش رسول نژاد و فاضل ساریخانی مقدم " از دانش آموزان ناحیه چهار کرج موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.
وی تصریح کرد: " محمد خالدی " از دانش آموزان آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ هم رتبه برتر کشوری را دراین مسابقه به دست آورد.
رییسی با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری محیط زیست، ‏آموزش و پرورش، بهداشت، درمان وجهاد درهفته سلامت برگزارشد، یادآورشد: مسابقه عکس " هردانش آمو، یک محیط ‏‏‌یار طبیعت " دراسفند ماه سال گذشته فراخوان شد و علاقمندان تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ فرصت بارگذاری آثار خود درآیدی تعریف شده در بستر شبکه شاد داشتند.
وی تقویت فرهنگ زیست محیطی و افزایش سطح توجه دانش آموزان و خانواده ها درحفظ محیط زیست با رویکرد ترویجی - را به عنوان مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه عکاسی ذکر کرد.
رییسی ادامه داد: این مسابقه با محوریت فعالیت های محیط زیستی همانند کاشت درخت،جمع آوری زباله از طبیعت، تفکیک زباله، زیبایی های طبیعت و راه های حفاظت از آن و حیات موجودات در طبیعت برگزار شد.
وی با بیان اینکه آثار دانش آموزان البرز از بین ۲ هزار و ۴۰۰ عکس راه یافته به دبیرخانه کشوری و ارزیابی داوران این مسابقه، رتبه برتر را کسب کرد، افزود: درآیینی از دانش آموزان برتر این مسابقات با حضور مسئوولان محیط زیست استان تجلیل شد.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.