تصویر
۱۰ هزار اصله نهال در منطقه ۲ شهرداری فردیس کاشته شد
09 اسفند 1401 - 15:26
1
سرپرست منطقه 2 شهرداری فردیس گفت: 10 هزار اصله نهال در منطقه 2 شهرداری فردیس کاشته شد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه ۲ شهرداری گفت: ۱۰ هزار اصله نهال در منطقه ۲ کاشته شد.

محمودرضا میرزاخانی اظهار کرد: احداث و توسعه فضاهای سبز شهری با تأثیرگذاری بر کیفیت محیط زیست شهری و ایجاد فضایی برای افزایش تعاملات ، نقش با اهمیتی در توسعه پایداری شهری ایفا می‌کند.
وی در ادامه با بیان اینکه ایجاد فضای سبز مطلوب علاوه بر ارتقای کیفیت منظر شهر در زیباشناسی و ادراک هویت مؤثر است، افزود: منطقه ۲ شهرداری فردیس نسبت به کاشت ۱۰ هزار اصله نهال در این منطقه اقدام کرده است.
سرپرست منطقه ۲ شهرداری فردیس با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز منطقه در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، گفت: حفظ و نگهداری درختان از اولویت‌های مهم شهرداری برای مناسب‌سازی چهره شهر است، لذا مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری از درختان و پوشش‌های گیاهی در هر شهر باید به صورت یک فرهنگ نهادینه و از فضای سبز شهری به عنوان یک گنجینه ارزشمند محافظت شود.
وی در بخش دیگری از اجرای خط کشی محوری جاده شهریار حدفاصل ورودی شهرک وحدت تا انبار نفت و بلوار شهید سلیمانی خبر داد و افزود: این اقدام به جهت استقبال از بهار، ایمن سازی مسیر و برقراری نظم و انضباط ترافیکی انجام شده است.
میرزاخانی خاطرنشان کرد: اجرای خطکشی های محوری در سطح منطقه ۲ شهرداری فردیس ادامه دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.