تصویر
۱۰ هزار و ۵۰۰ درخواست مردمی مربوط به سفر رییس جمهور در البرز بررسی شد
22 آذر 1401 - 16:47
1
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز گفت: درخواست تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مربوط به نوزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم به این استان پس از ثبت در سامانه سامد بررسی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز گفت: درخواست تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مربوط به نوزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم به این استان پس از ثبت در سامانه سامد بررسی شد.

محمد رضا غلامی افزود: پنج بانک عامل استان در خصوص اعطای تسهیلات قرض الحسنه و کمک معیشتی به ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیانی که درخواست خود را مطرح و در سامانه سامد ثبت کرده اند، مکلف به انجام تعهدات خود شدند.
وی بیان داشت: از مجموع این تعداد، در مرحله اول به چهار هزار و ۵۰۰ نفر تسهیلات بانکی قرض الحسنه پرداخت شده است.

آیت الله رییس به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم فروردین ماه امسال در قابل نوزدهمین سفر استانی دولت مردمی به استان البرز، سفری نیم روزی را در ماه مبارک رمضان داشتند.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز گفت: با حضور مدیرکل رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی نهاد ریاست جمهوری، میزان تحقق درخواست های مردمی که در سامانه سامد ثبت شده بود، مورد بررسی و راستی آزمایی قرار گرفت.
غلامی اظهار داشت: در این سفر یک روزه که دوشنبه ۲۱ آذر انجام شد، موضوعات و مطالبات مردمی در نشست تخصصی جداگانه ای با حضور مدیران عامل بانک های استان، بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاون کار و رفاه ، راه و شهرسازی و علوم پزشکی برگزار و به تفکیک، تمامی موارد و مصوبات سفر در حوزه ارتباطات مردمی بررسی قرار گرفت.
به گفته وی در این جلسه مقرر شد پس از اتمام تخصیص مرحله اول، تخصیص مرحله دوم نیز طی روزهای آتی انجام شود.
وی افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز نقاط ضعف و قوت و برخی نواقص احصاء شده و تدابیر لازم جهت رفع آن مسایل اتخاذ و مقرر شد در بازه زمانی یک ماهه تمام موضوعات به جد در دستور کار قرار گرفته و تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.