معاون استاندار و از افتتاح و بهره برداری ۱۱۶ پروژه این شهرستان با اعتباری بالغ بر هزار و ٨۹۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۹۳۱ نفر همزمان با دهه مبارک فجر توسط استاندارالبرز خبر داد.

ضمن تبریک ایام الله دهه فجر برنامه ها و پروژه های آماده بهره برداری در شهرستان کرج را تشریح کرد و گفت: تعدادی از ۱۱۶ پروژه در دو بخش دولتی و خصوصی با اعتبار هزار و ٨۹۴ میلیارد تومان به دستان استاندارالبرز به ایستگاه افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

پروژه های آماده افتتاح شهرستان کرج توسط استاندارالبرز
وی افزود: بهره برداری از مدرسه ۱۵ کلاسه شهید کهن ترابی، آغاز بکار سالن میانجاده و بهره برداری از پروژه نان صنعتی در از برنامه های استاندار البرز برای افتتاح پروژه های فجر در شهرستان کرج خواهد بود.
قاسم پور گفت: البته تعدادی از پروژه های شاخص شهرستان کرج همانند قطارشهری طی برنامه های جداگانه ای در سطح ملی با حضور مسولان کشور و استاندار محترم افتتاح می شود.
در ادامه با اشاره به سهم اشتغالزایی در افتتاح این پروژه ها نیز افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای ۹۳۱ نفر در شهرستان کرج شغل ایجاد خواهد شد.
قاسم پور به تفکیک تعداد و میزان اعتبار پروژه های بخش دولتی و خصوصی را نیز برشمرد و اضافه کرد: ٨۶ پروژه در بخش دولتی با اعتبار هزار و ۵۴٨ میلیارد تومان و ۲٨ پروژه نیز در بخش خصوصی با اعتبار ۲٨۶ میلیارد تومان این ایام افتتاح می شود.
معاون استاندار پروژه های شاخص بخش دولتی شهرستان کرج را هم تشریح کرد و گفت: این پروژه ها در حوزه قطارشهری کرج، توسعه شبکه مخابراتی،آبرسانی، برق، بهره برداری از تصفیه خانه، بهسازی و نوسازی معابر شهری و روستایی کرج، احداث مدارس، حوزه نرم افزاری و سخت افزاری تجهیزات صدا و سیما، مرکز سلامت، تکمیل و احداث پارک خواهد بود.
وی افزود: در بخش خصوصی نیز به پروژه های حوزه صنایع دارویی و غذایی،جهاد، ارتباطات، میراث و صنعت و معدن توجه ویژه ای شده است.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر