تصویر
۱۱ سازمان وابسته به شهرداری کرج زیانده شناخته شدند
01 آذر 1401 - 16:31
22
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: با بررسی های انجام گرفته ، ۱۱ سازمان وابسته به شهرداری کرج زیانده شناخته شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلان اعلام کرد: با بررسی های انجام گرفته ، ۱۱ سازمان وابسته به شهرداری زیانده شناخته شدند.

مریم قهرمانی صارم دون اشاره به اسامی این سازمان ها گفت : ضعف در مدیریت از علل زیانده بودن این سازمان ها است و تعدادی از آنها در آینده نزدیک تفکیک می شوند.

وی بیان داشت : تفکیک و توانمند سازی این سازمان ها در اولویت کاری شهردار جدید کرج است چرا که این مجموعه ها متولی بخش عمده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

قهرمانی صارم افزود: طبق ابلاغیه وزارت کشور ، سازمان پارکها و سیما و منظر شهری ، حمل بار و مسافر و تعداد دیگر از سازمان های شهرداری تفکیک و برای هریک وظیفه تخصصی تعریف می شود.
رییس کمیسیون برنامه وبودجه گفت: همچنین سازمان املاک و مستغلات به صورت مستقل در فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و ارتقای درآمد مدیریت شهری سازمان های تابعه شهرداری کرج به ۲ شیوه ماده ۸۴ ( هیات مدیره ای) و ماده ۵۴ (زیر نظر شهردار مرکز) فعالیت خود را دنبال خواهند کرد تا از زیان دهی خارج شوند.
قهرمانی صارم با بیان اینکه مدیریت شهری کرج در ماه های گذشته نتوانسته در بحث جذب درآمدها موفق عمل کند ، افزود: در نیمه اول امسال فقط ۱۰ درصد اعتبارات عمرانی شهرداری کرج جذب شده که جای سووال دارد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: با اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار میلیارد تومان جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰ در کرج صادر شده اما فقط ۴۸۰ میلیارد تومان این اعتبار جذب شده است که در کاهش فعالیت های عمرانی تاثیر داشته است.
قهرمانی صارم بیان داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی نیمه دوم سال ، انتظار لازم برای پیشبرد پروژه های عمرانی کرج وجود ندارد و می بایست مدیران شهرداری در نیمه نخست سال بر درآمدها و پروژه ها متمرکز می شدند.
وی با بیان اینکه حدود یک سال از نوبت ابلاغ طرح تفصیلی شهر کرج می گذرد، گفت : کم کاری معاونت فنی و شهرسازی شهرداری سبب شده تا نتوانیم در زمان مقرر از مزایای این طرح برخوردار شویم و باید این موضوع هر چه سریع تر در سطح کلان پیگیری شود.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: با بررسی های انجام گرفته ، ۱۱ سازمان وابسته به شهرداری کرج زیانده شناخته شدند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: با بررسی های انجام گرفته ، ۱۱ سازمان واب

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.