تصویر
۱۱ هزار تن انواع محصولات استراتژیک در ماهدشت تولید شد
28 مرداد 1402 - 16:22
2
مدیر تعاون روستایی استان البرز گفت: شرکت تعاونی تولید روستایی ماهدشت در سال جاری موفق به تولید ۱۱ تن انواع محصولات زراعی و باغی استراتژیک شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر تعاون روستایی استان البرز گفت: شرکت تعاونی تولید روستایی در سال جاری موفق به تولید ۱۱ تن انواع محصولات زراعی و باغی استراتژیک شده است.

«عادل مصدقی» افزود: با توجه به اهمیت تولید محصولات استراتژیک بر اساس الگوی کشت استان، شرکت تعاونی تولید روستایی ماهدشت نیز هم راستا با سیاست‌های سازمان استان، کشت محصولات تولیدی به ویژه گندم، جو و ذرت را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.
وی اظهار کرد: این تعاونی در همین راستا ۵۰۰ هکتار از اراضی تحت پوشش خود را که مجهز به سیستم آبیاری نوین هست به کشت گندم ، جو ، ذرت علوفه ای اختصاص داده است.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان البرز افزود: با به کارگیری دانش روز و استفاده از فناوری‌ها و ماشین آلات نوین در این شرکت ۶۰۰ تن جو ،۵۰۰ تن گندم ، یونجه سه هزار و ۶۰۰ تن، ذرت علوفه ای سه هزار و ۵۰۰ تن و ۲ هزار و ۵۰۰ تن انواع میوه های هسته دار (آلو قطره طلا ،آلو شابلون دار،هلو و.
.
.
.
) تولیدشده است.
مصدقی گفت : شرکت تعاونی تولید ماهدشت در سال ۱۳۷۵ تاسیس و دارای ۳۶۰ نفر عضو و نیز در زمینه زراعت و باغداری و همچنین تولید آب از طریق احداث ایستگاه تصفیه پساب فاضلابی شهری و پمپاژ آب در منطقه ماهدشت فعالیت دارد.
شرکت تعاونی روستایی ماهدشت ۲ هزار و ۴۰ هکتار وسعت دارد که فعالیت های خود را در سه فاز اجرا می کند.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیر تعاون روستایی استان البرز گفت: شرکت تعاونی تولید روستایی ماهدشت در سال جاری موفق به تولید ۱۱ تن انواع محصولات زراعی و باغی استراتژیک شده است.
مدیر تعاون روستایی استان البرز گفت: شرکت تعاونی تولید روستایی ماهدشت در سال جاری موفق به تولید ۱۱ تن

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.