تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

۱۲۰ پایگاه و مدرسه تابستانی طرح تثبیت یادگیری در البرز دایر شد
22 تیر 1401 - 12:43
2
مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: ۱۲۰ پایگاه و مدسه تابستانی ویژه طرح تثبیت یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی در این استان دایر شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: ۱۲۰ پایگاه و مدسه تابستانی ویژه طرح تثبیت یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی در این استان دایر شده است.

« علی حجرگشت » دف از برگزاری این طرح را توسعه عدالت آموزشی و تربیتی، بهبود و تکمیل فرایند آموزش، جبران نارسایی ها و کاستی های آموزشی، تعمیق یادگیری دانش آموزان، حمایت از دانش آموزان لازم التوجه و کاهش افت تحصیلی، تکرار پایه و ترک تحصیل ذکر کرد.
وی افزود: در این طرح دانش آموزانی که در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ سطح نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول درج شده را زیر پوشش قرار گرفته اند.
وی بیان داشت: در این طرح به دانش آموزان دوره اول ابتدایی که در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیمسال دوم سال تحصیلی در دروس فارسی و ریاضی و همچنین دانش آموزان دوره دوم ابتدایی در دروس فارسی، ریاضی وعلوم دارای سطوح عملکرد تحصیلی " قابل قبول و نیازمند آموزش و تلاش بیشتر" می باشند، آموزش داده می شود.

حجرگشت با بیان اینکه حدود ۲۷ هزار و ۷۰۰ نفر از دانش آموزان شناسایی دوره ابتدایی استان می توانند در این طرح شرکت کنند، یادآورشد: کلاس های جبرانی از ۱۱ تیر تا ۱۱ شهریورماه سال جاری برای دانش آموزان مشمول این طرح دایر شده است.
وی ادامه داد: پیشرفت تحصیلی دانش آموز تأثیر بسزایی برای افزایش اعتماد به نفس و تصویر مثبت ذهنی او از خود دارد، به همین دلیل شکست نسبی یا مطلق تحصیلی در مدرسه عاملی مهم برای کاهش بهداشت روانی و انگیزه های فردی محسوب می شود.
وی تاکید کرد: در این طرح مهم به دنبال کیفیت بخشی آموزش به دانش آموزان هستیم.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد که بیش از نیمی از آن در مدارس ابتدایی تحصیل می کند.

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.