تصویر
۱۳ آبان ماه روز فریاد استکبار ستیزی است
13 آبان 1402 - 10:03
2
دکتر یحیی رمضانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، سیزدهم آبان ماه را روز مبارزه با استکبارجهانی دانست و گفت: دانش آموزان باید با الگو گرفتن از دانش آموز بسیجی شهید فهمیده، پاسدار آرمان های انقلاب اسلامی باشند.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر یحیی رمضانی معاون استاندار و ، سیزدهم آبان ماه را روز مبارزه با استکبارجهانی دانست و گفت: دانش آموزان باید با الگو گرفتن از دانش آموز بسیجی شهید فهمیده، پاسدار آرمان های انقلاب اسلامی باشند.

سیزدهم آبان ماه در تقویم انقلاب اسلامی یکی از روزهای تاریخی به مناسبت سه رویداد مهم، نطق تاریخی امام راحل و تبعید ایشان، شهادت شهدای دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است و این روز به همین دلایل روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
دکتر رمضانی ضمن گرامیداشت این ایام گفت: سیزدهم آبان ماه نماد استکبار ستیزی ملت ایران و از سرمایه‌های جاودان میهن عزیزمان است که حفظ آن در گرو افشای جنایت‌های استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکاست.
وی ضمن محکومیت جنایت های اخیر اسراییل غاصب در غزه و فلسطین اشغالی و شهادت کودکان و نوجوانان مظلوم این سرزمین، افشای چهره واقعی از جنایت‌های استکبار جهانی تصریح کرد: به تبعیت از مقام عظمای ولایت همچنان در مسیر مبارزه با نظام سلطه و استکبار با باور مرگ بر آمریکا گام برمی داریم.
وی بیان کرد: تبیین ظلم افکنی های استکبار جهانی و محکومت جنایات گسترده شان، پیام گسترده ما در یوم الله سیزدهم آبان ماه خواهدبود.
فرماندار گفت: اقتدار روز افزون ایران اسلامی مرهون وحدت و همدلی مسؤولین و دست‌اندرکاران نظام است که در سایه ولایت فقیه عینیت یافته است.
وی با تاکید بر ضرورت تقویت ایمان و بصیرت دینی و باور به ارزش‌های اساسی انقلاب برای نسل نوجوان امروز گفت: نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی در هر عرصه ای که کشور نیاز داشته با شجاعت وارد میدان شده و امروز نیز گروه های جهادی بسیج با اتکا به ظرفیت عظیم همین جوانان باید مروج فرهنگ و مکتب شهید سلیمانی در جامعه باشند و اگر در این زمینه موفق عمل شود و این فرهنگ در جامعه فراگیر شود انقلاب اسلامی از آسیب ها مصون خواهد ماند.
با بیان اینکه اگر چه رویدادهای ۱۳ آبان، در سه مقطع مختلف تاریخی اتفاق افتاده است، اما وجه مشترک آن مبارزه در برابر زورگویی، زیاده خواهی و استکبار جهانی است، وی در این رابطه خاطرنشان کرد: تقارن شهادت دانش آموز بسیجی شهید محمدحسین فهمیده با مناسبت های یوم الله ۱۳ آبان از رویدادهای تاریخی این ایام است که بیانگر اوج هوشیاری ، شجاعت و فداکاری نوجوانان ایران زمین در استمرار مجاهدت های گذشته بشمار می رود.
وی افزود: ضمن گرامیداشت این روز تاریخی، امسال نیز نوجوانان و جوانان و مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان کرج همزمان با سراسر کشور در یوم الله ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.