تصویر
۱۴۱ هزار کسبه البرز در طرح خود اظهاری مالیاتی شرکت کردند
04 تیر 1402 - 15:50
2
مسوول روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان البرز اعلام کرد: ۱۴۱ هزار و ۲۰۸ نفر از کسبه این استان در طرح فراخوان خردادماه امسال برای بهره مندی از معافیت های تبصره ای و خود اظهاری مالیاتی شرکت کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


مسوول روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان البرز اعلام کرد: ۱۴۱ هزار و ۲۰۸ نفر از کسبه این استان در طرح فراخوان خردادماه امسال برای بهره مندی از معافیت های تبصره ای و خود اظهاری مالیاتی شرکت کردند.

"موسی حسنی" گفت: از مجموع این افراد ۱۰۷ هزار و ۷۵۰ نفر معادل ۷۶ درصد کل شرکت کنندگان، فرم تبصره ماده صد قانون مالیات های مستقیم را تکمیل و تحویل اداره کل امور مالیاتی استان دادند.

وی ادامه داد: همچنین ۳۳ هزار و ۴۵۸ نفر نیز اظهارنامه ارائه کردند که تاکنون در قالب توافق تبصره ای مالیات صفر برای بیش از ۴۲ درصد و اظهارنامه مالیاتی با مالیات صفر برای ۵۱ درصد از شرکت کنندگان منظور شده است.
حسنی گفت: از آنجا که بیشتر کسبه استان البرز با مشکلات درآمدی مواجه هستند، سازمان امور مالیاتی کشور در این زمینه همکاری لازم برای معافیت های مالیاتی داشته است.

مسوول روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان البرز تعداد کل کسبه استان را حدود ۱۸۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: مابقی کسبه استان تا دهم تیرماه جاری فرصت دارند از توافق تبصره ای یا خود اظهاری مالیاتی برای بهره مندی از معافیت ها استفاده کنند.
منبع ایرنا برچسب ها: مسوول روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان البرز اعلام کرد: ۱۴۱ هزار و ۲۰۸ نفر از کسبه این استان در طرح فراخوان خردادماه امسال برای بهره مندی از معافیت های تبصره ای و خود اظهاری مالیاتی شرکت کردند.
مسوول روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان ا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.