۱۵۰۰ پرونده برای نانوایی‌های متخلف البرز تشکیل شد
10 مهر 1403 - 8:48
شناسه : 1467232
0

در سال جدید؛ کرج – مدیرکل تعزیرات استان البرز از تشکیل و رسیدگی به پرونده یک هزار و ۴۷۵ تخلف نانوایی های استان طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد. به گزارش خبرنگار بازار، رضا کیوان فر پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی تعزیرات حکومتی کرج، از رسیدگی به شکایت […]

در سال جدید؛

– مدیرکل تعزیرات استان البرز از تشکیل و رسیدگی به پرونده یک هزار و ۴۷۵ تخلف نانوایی های استان طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا کیوان فر پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی تعزیرات حکومتی کرج، از رسیدگی به شکایت های مردمی در خصوص نانوایی های استان البرز خبر داد و ابراز کرد: بررسی این تخلفات منجر به ایجاد پرونده برای یک هزار و ۴۵۷ تخلف از سوی نانوایی ها طی شش ماه اوسال سال جاری شده است.

وی با بیان اینکه گشت های ثابت و سیار تعزیرات حکومتی با همکاری اتحادیه نانوایان و صمت و جهاد و … عملکرد نانوایی ها را بررسی می کند، افزود: بیشترین تخلفات نانوایی های استان البرز در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ شامل کم فروشی بوده است.

مدیرکل تعزیرات استان البرز با بیان اینکه گران فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد و نان دیگر تخلفات نانوایی های استان در شش ماهه اول سال جاری بوده است، تاکید کرد: با متخلفان در این حوزه برخورد جدی و بدون مماشات می شود.

کیوان فر با بیان اینکه نانوایی های متخلف استان البرز در بازرسی های صورت گرفته شناسایی شده است، افزود: طرح ویژه نظارت و تشدید برخورد ها با نانوایی های متخلف در سراسر استان در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و محیط در کنار مسائل مرتبط با صنف، از جمله موضوعاتی است که در این طرح ملاک قرار می گیرد، تاکید کرد: در بازرسی ها تلاش شده تا کیفیت نان نیز مورد لحاظ قرار گیرد.

مدیرکل تعزیرات استان البرز با بیان اینکه برخورد با نانوایی های متخلف در دستور کار قرار دارد، گفت: رعایت نرخ های مصوب و وزن چانه از دیگر تاکیدات ما است که باید نانوایان به آن تاکید داشته باشند.

کیوان فر با بیان اینکه کاهش ساعات پخت یکی از موارد شکایت مردم استان البرز از نانوایی ها محسوب می شود، بیان کرد: نانوایی ها ملزم به رعایت ساعات و روزهای تعطیلی خودشان هستند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.