رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با هدف تسهیل در سفر زائران و ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها، ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به همراه ۳۰۰ راننده و ۴۳ نفر نیروی پشتیبانی تعمیرگاه سیار، نظارت و کنترل به مرز خسروی اعزام شده‌اند.

محسن‌ امیدوارحسینی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی، شهرداری کرج با هدف تسهیل در سفر زائران و ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها، اقدام به اعزام ناوگانی بزرگ از اتوبوس‌ها به مرز خسروی کرده است.
وی افزود: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به همراه ۳۰۰ راننده و ۴۳ نفر نیروی پشتیبانی تعمیرگاه سیار، نظارت و کنترل به مرز خسروی اعزام شده‌اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج بیان داشت: ناوگان اتوبوسرانی اعزام شده از شهرکرج، با هدف جابه‌جایی آسان و ایمن زائران بین مرز و شهرهای زیارتی عراق اعزام شده است.

به گفته‌ امیدوارحسینی، از مجموع ۱۵۰ دستگاه اتوبوس اعزامی، ۳۰ دستگاه در خاک ایران و ۱۲۰ دستگاه دیگر در خاک کشور عراق به زائران محترم ارائه خدمت می‌کند.

وی اضافه کرد: این اقدام شهرداری کرج، نشان از تعهد در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران اربعین حسینی دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج تأکید کرد که اعزام این تعداد اتوبوس به مرز خسروی، هیچ خللی در ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان کرجی ایجاد نخواهد کرد و تمهیدات لازم برای حفظ کیفیت خدمات در داخل شهر اندیشیده شده است.

شایان ذکر است، مجموعه در سال‌های اخیر همواره در ایام اربعین حسینی، با اعزام ناوگان اتوبوسرانی و ارائه خدمات مختلف به زائران، نقش مؤثری در تسهیل سفر زائران داشته است.

منتشر شده در تاریخ ۲۵ مردادماه ۱۴۰۳

منبع: پایگاه خبری شهرداری کرج

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!

این اخبار برایتان جالب نیست!

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر