تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

۱۵ هزار نوجوان البرزی در طرح شوق رویش هلال احمر شرکت کردند
30 مرداد 1402 - 15:51
3
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد: بیش از ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان این استان در طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی موسوم به شوق رویش جمعیت هلال احمر شرکت کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

اعلام کرد: بیش از ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان این استان در طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی موسوم به شوق رویش جمعیت هلال احمر شرکت کردند.

"محمد باقر خلفی" اظهار کرد: این طرح توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با هدف غنی‌سازی صحیح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به صورت رایگان تا پایان شهریور ماه امسال اجرا می شود.
وی گفت: اجرای این طرح در بخش های ، هنری، امدادی و برنامه ریزی شده که در بخش فرهنگ با رویکرد قرآنی و مذهبی مانند حفظ و قرائت قرآن کریم، تفسیر نهج البلاغه، کارگاه های متنوع مهارت زندگی با موضوعات سلامت روان، خودباوری و اعتماد به نفس، ازدواج آسان، پیشگیری از موادمخدر و همچنین کارگاه های ادبی همچون شاهنامه خوانی و داستان نویسی است.
وی خاطرنشان کرد: بخش هنری شامل عکاسی، تدوین، چرم دوزی، خیاطی، نقاشی، سفالگری، بازیگری و تئاتر، ساخت زیورآلات، نمدبافی، رایانه، خطاطی و دوره‌های امدادی کمک های اولیه است .

وی بابیان اینکه این طرح، با رویکرد آگاه‌سازی و توانمندسازی و افزایش نشاط ، با تشکیل پایگاه‌های فرهنگی – آموزشی با همکاری و مشارکت مدارس در محلات و مناطق مختلف اجرا می‌شود، افزود: حضور نوجوانان و جوانان در این پایگاه‌ها، زمینه مناسبی را برای مشارکت آنها در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، بشردوستانه و عام‌المنفعه فراهم می‌سازد.
مدیرعامل هلال‌ احمر البرز در خصوص برنامه‌های دیگر این طرح، گفت: برگزاری اردوی علمی پژوهشی درون استانی، ارائه ایده‌ها و طرح‌های ابتکاری، برگزاری نشست‌های تخصصی، اجرای طرح‌های بشردوستانه و عام المنفعه، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی و همچنین بزرگداشت‌ها و مناسبت‌های مذهبی، توسعه طرح کارآفرینی،برپایی پایگاه‌ها و ایستگاه‌های سلامت و خدمات‌رسان را از مهم‌ترین برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان سازمان در فصل تابستان است.
خلفی خاطرنشان کرد: طرح شوق رویش فرصتی مناسب برای تمرین و آمادگی جوانان برای انجام هر چه بهتر کار گروهی در رویداد ها و بحران های استانی و کشوری در فصل پویایی و تکاپوی انسان یعنی دوران جوانی، است.
وی تاکید کرد: اکنون این طرح در ۹۶ خانه هلال ، شعب هلال احمر البرز و کانون های دانش آموزی استان البرز اجرایی شده است.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد: بیش از ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان این استان در طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی موسوم به شوق رویش جمعیت هلال احمر شرکت کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد: بیش از ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.