تصویر
۱۶.۵ میلیارد تومان برای توسعه شبکه برق فردیس اختصاص یافت
14 شهریور 1401 - 9:10
1
رییس اداره برق شهرستان فردیس استان البرز اعلام کرد: ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای توسعه و بهینه شبکه برق این شهرستان اختصاص یافت .
ارسال توسط :
پ
پ

رییس اداره برق شهرستان استان البرز اعلام کرد: ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای توسعه و بهینه شبکه برق این شهرستان اختصاص یافت .

علی داداشی افزود: این اعتبار صرف اجرای پروژه های سیستم های روشنایی، بهینه سازی شبکه های فشار ضعیف و قوی، احداث کابل خودنگهدار و نصب ترانس می شود.

وی اظهار داشت : برای توسعه شبکه و افزایش توان انتقال برق و واگذاری انشعاب های جدید مبلع ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در نقاط مختلف شهرستان فردیس تامین اعتبار و کارها به پیمانگار واگذار شده است، تاکنون ۶۰ درصد کار اجرا شده و مابقی پروژه تا آبان ماه به اتمام برسد.
وی به اجرای روشنایی بلوار دکتر حسابی در مشکین دشت و جاده شهریار به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ ملییون تومان اشاره کرد و گفت: بلوار جاده شهریار در مرحله واگذاری به پیمانکار است ولی بلوار دکتر حسابی عمده کار انجام شده است.
داداشی اظهار داشت: پنج میلیارد تومان از محل ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری برای اجرای هفت طرح روشنایی به اداره برق اختصاص دادند بلوار شهید کچویی و بلوار شهید تهرانی مقدم ،بلوار امام خمینی رزکان در حال واگذاری به پیمانکار است تا پایان سال به اتمام می رسد.
رییس اداره برق شهرستان فردیس گفت: برای روستای فرخ آبادزیبادشت ۲۱۰ میلیون تومان از محل عوارض روستایی از وزارت نیرو گرفتیم در مرحله واگذار به پیمانکار است تا شبکه فشار ضعیف و قوی بهینه و تقویت می شود از محل تملک دارایی ۳۰۰ میلیون تومان برای بهینه شبکه به اداره برق تخصیص دادند که در مرحله واگذاری به پیمانکار است.
داداشی افزود: برای اجرای تامین روشنایی در بلواردکتر حسابی علاوه بر اداره برق شهرستان شهرداری های فردیس و مشکین دشت با اعتبار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای توسعه روشنایی معابر اجرا می کنند.
وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۹۴۰ فقره انشعاب جدید به مشترکان برق این شهرستان واگذار شده است.
شهرستان فردیس ۲۴۹ هزار و ۸۰۰ اشتراک دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.