تصویر
۲۰ بهمن ماه آخرین زمان ثبت‌نام از نامزدهای تبلیغات تلویزیونی برای مناظره انتخاباتی خواهد بود
17 بهمن 1402 - 10:37
3
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج اعلام کرد: طبق اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات صدا و سیما نامزدهایی که قصد شرکت در مناظره های انتخاباتی را دارند تا ۲۰ بهمن ماه فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی ستاد انتخابات صدا و سیما، نسبت به ثبت مشخصات و ضبط و ارسال ویدئو مناظره انتخاباتی خود اقدام نمایند.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اعلام کرد: طبق اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات صدا و سیما نامزدهایی که قصد شرکت در مناظره های انتخاباتی را دارند تا ۲۰ بهمن ماه فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی ستاد انتخابات صدا و سیما، نسبت به ثبت مشخصات و ضبط و ارسال ویدئو مناظره انتخاباتی خود اقدام نمایند.

سپیده غفاری با اعلام این خبر افزود: طبق اعلام ستاد انتخابات صدا و سیما نامزدهای انتخاباتی حداکثر تا ساعت ۲۴ ، تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ فرصت دارند ثبت نام خود را با مراجعه از طریق سامانه تبلیغات صدا و سیما به نشانی (سامانه تبلیغاتی نامزدهای مجلس دوازدهم)em1402.
ir/login ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام قبلی ستاد انتخابات سازمان صداوسیما، تولید محتوای تبلیغاتی بر عهده نامزد‌های محترم خواهد بود افزود: شکل تبلیغات بر اساس قالب مشترکی خواهد بود که توسط ستاد تبلیغات انتخابات تولید شده و در اختیار نامزد‌ها قرار خواهد گرفت.
غفاری افزود: نامزدهای انتخاباتی برای شرکت در مناظره های انتخاباتی در ادامه با ورود به پنل بارگذاری محتوا و انتخاب مرکز حوزه انتخابیه ای که قصد پخش مناظره از طریق آن کانال تلویزیونی را دارند باید تیک ثبت نام مناظره را نیز فعال نمایند.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج همچنین گفت: طبق اعلام ستاد تبلیغات صدا و سیما توجه به نکات ذیل ضروری در هنگام ثبت نام ضروری است:
۱- ویدیو باید مطابق ۳ الگوی ارایه شده تولید شود.
(راهنمای الگوها در سامانه تبلیغات منتشر می شود)
۲- حداکثر زمان هر بسته ۲۰ دقیقه است.
بارگذاری ویدئو با زمان کمتر از ۲۰ دقیقه بلامانع است.
چنانچه ویدئوی نامزدی بیش از ۲۰ دقیقه باشد مازاد بر دقیقه ۲۰ حذف خواهد شد.

۳- ضبط ویدیوها می‌تواند با تلفن همراه یا دوربین‌های حرفه‌ای عکاسی یا فیلمبرداری باشد.
اما در صورتی که ضبط با موبایل انجام می‌شود باید با بالاترین کیفیت ممکن در تلفن همراه باشد و صدا از طریق میکروفون جداگانه یا هندزفری ضبط شود.

۴- یکی از الگوها بدون مجری است و تعدادی از مجریان صدا و سیما ویدئوی ۲ الگوی دیگر را اجرا کرده‌اند.
هر یک از نامزدها یکی از ۳ الگو را انتخاب و پس از دریافت فایل‌های مربوط و راهنمای تولید و تدوین، ویدیوی خود را آماده کند.
چنانچه الگوی منتخب مجری داشته باشد نامزد یکی از مجریان را به دلخواه خود انتخاب می کند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج بیان کرد: طبق اعلام ستاد انتخابات صدا و سیما مناظره‌ها به صورت ضبطی خواهد بود و در زمان قانونی تبلیغات از ۳ الی ۹ اسفندماه از طریق کانال‌های تبلیغاتی تلویزیونی پخش خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.