تصویر
۲۰ دی ماه ، سامانه سامد میزبان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز است
19 دی 1402 - 10:53
1
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ۲۰ دی ماه ساعت ۱۱:۳۰ ظهر با حضور در محل سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی دولت)، پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی و جامعه هدف این مجموعه خواهد بود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل تعاون کار و رفاه استان البرز ۲۰ دی ماه ساعت ۱۱:۳۰ ظهر با حضور در محل سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی دولت)، پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی و جامعه هدف این مجموعه خواهد بود.

عبدالله دارایی در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی در محل سامانه سامد استانداری حضور خواهند یافت.
وی بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، در سامانه سامد به سئوالات شهروندان و جامعه هدف پاسخ خواهد داد.
شایان ذکر است این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راه‌اندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخش‌های مختلف آسان‌تر شود و مردم عزیز می توانند با شماره گیری ۱۱۱ در این زمان بصورت تلفنی با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفتگو کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.