۲۲۰۰ معتاد متجاهر در مراکز ماده ۱۶ البرز حضور دارند
  • مهر ۱۵, ۱۴۰۳ ساعت: 8:26
  • استاندار البرز گفت: در حال حاضر ۲۲۰۰ معتاد متجاهر در مراکز ماده ۱۶ استان نگهداری می‌شوند که با ارزیابی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، البرز به عنوان استان برتر برای اجرای ماده ۱۶ تشخیص داده شده است. به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی صبح امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در حاشیه مراسم افتتاح […]

    پ
    پ
    ۲۲۰۰ معتاد متجاهر در مراکز ماده ۱۶ البرز حضور دارند

    استاندار البرز گفت: در حال حاضر ۲۲۰۰ معتاد متجاهر در مراکز ماده ۱۶ استان نگهداری می‌شوند که با ارزیابی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، البرز به عنوان استان برتر برای اجرای ماده ۱۶ تشخیص داده شده است.

    به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی صبح امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره با آغاز فصل زمستان و مأموریت‌های خاصی در ارتباط با مسؤولیت‌های بر عهده شهرداری‌ها است، اظهار کرد: با احداث گرمخانه و تجهیزات جدید با ظرفیت بیشتری مشغول به کار شده است.

    وی افزود: کمپ ماده ۱۶ برای افراد بی‌خانمان و درمانده که در ماه‌های سرد دچار مشکل می‌شوند، تجهیز و احداث شد.

    استاندار البرز خاطرنشان کرد: شهرداری فردیس با نگاه مسئولیت اجتماعی در راستای نیازمندان و درماندگان و افراد دارای آسیب اجتماعی، بیماران ماده ۱۶ و معتادان متجاهر و درمانده احداث و تجهیز شد.

    عبداللهی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۲۲۰۰ معتاد و متجاهر در مراکز ماده ۱۶ استان نگهداری می‌شود، اضافه کرد: با ارزیابی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، البرز به عنوان استان برتر در ساماندهی و جمع‌آوری معتادان و اجرای ماده ۱۶ تشخیص داده شده است.

    وی اضافه کرد: در همین راستا کاهش ۲۴ درصدی جرایم در سال جاری در استان البرز داشته‌ایم.

    استاندار البرز گفت: کاهش آمار جرایم، از جمله خودکشی و طلاق اتفاق افتاده است و امیدواریم با همت مسئولان و مدیران روز به روز خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه دهیم.

    عبداللهی با اشاره به انتزاع شهرستان فردیس از افزود: شهرستان فردیس با توجه به فعالیت خود در چند سال گذشته از شهرستان کرج جدا شده بود و در حال حاضر مستقل شده است.

    وی تصریح کرد: در ارتباط با دو شهرداری فردیس و کرج، شهرداری فردیس تابع کرج بوده است، اما در امکانات اختلاف نظرهایی وجود دارد که در این راستا صورت جلسه‌ای در ارتباط با این موضوع تنظیم شده است و در چند روز آینده با برگزاری جلسه‌ای، مشکلات جزئی میان دو شهرداری حل خواهد شد.

    منبع: ایمنا

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر