تصویر
۲۲۰  بازدید از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در آموزش و پرورش البرز انجام شد
17 فروردین 1402 - 13:30
3
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش البرز گفت: سال گذشته ۲۲۰ بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران در حوزه آموزش و پرورش استان با رویکرد تکریمی و ترویجی انجام شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش البرز گفت: سال گذشته ۲۲۰ بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران در حوزه آموزش و پرورش استان با رویکرد تکریمی و ترویجی انجام شد.

محمد رضا سعیدی مقدم " دراین گفت و گو با اشاره به اینکه این بازدیدها با حضورمدیرکل آموزش و پرورش و مدیران نواحی و مناطق استان البرز انجام شد، افزود: دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به مقام والای شهید و ایثارگران پاسداشت از حماسه آفرینی آنان در دفاع از ایران اسلامی و ارزش های انقلابی است.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جدی امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد:تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همه ما بویژه در عرصه تعلیم و تربیت است.
وی تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مایه افتخار آحاد مختلف جامعه هستند و ما امروز خدمت به این افراد را برای خود یک افتخار ارزشمند میدانیم.
سعیدی مقدم یادآورشد: خدمت خالصانه، صادقانه، بی‌منت و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران همواره سرلوحه اقدامات حوزه آموزش و پرورش استان البرزاست.

وی ادامه داد: باید ایثارگری و فداکاری‌های شهدای گرانقدر و ایثارگران برای دفاع از نظام و انقلاب را الگوی خود قرار داده و با کار جهادی در راه ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت بویژه در بین دانش آموزان گام برداریم.
رئیس اداره امورشاهد و ایثارگران آموزش و پرورش البرز بیان کرد: لازم است امسال نیز برنامه‌هایی از جمله تبلیغات محیطی و نصب پوستر در مدارس ، برگزاری یادواره شهدا ، برپایی یادمان شهدا ، شهید پژوهی و بازدید از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را در حوزه آموزش و پرورش استان تقویت کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.