تصویر
۲۲۰ خانوار دارای سه فرزند استان البرز صاحب خانه شدند
14 تیر 1402 - 9:03
2
۲۲۰ خانوار دارای سه فرزند استان البرز با اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در آئینی با حضور نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بانوان استانی و برخی مسئولان استانی صاحب زمین برای ساخت مسکن شدند.
ارسال توسط :
پ
پ


۲۲۰ خانوار دارای سه فرزند استان البرز با اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در آئینی با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بانوان استانی و برخی مسئولان استانی صاحب زمین برای ساخت مسکن شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و استانداری البرز در آیین واگذاری زمین به این خانواده ها گفت: خانواده اثرگذارترین رکن و واحد تربیتی جامعه است که باید مورد تکریم قرار گیرد.

مرتضی ولی پوری ادامه داد: امروز در کشور با کاهش نرخ جمعیت مواجه هستیم که باید مشوق های لازم را برای افزایش نرخ جمعیت به کار گرفته شود.
وی افزود: دولت سیزدهم اقدامات موثری برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام داده و همه باید در این بخش دولت را یاری کنیم.
به گفته مدیرکل راه شهرسازی، استان البرز از جمله استان های پیشرو کشور در جانمایی زمین برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن است.
گفتنی است در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان البرز ساخت حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب خودمالکی، آپارتمانی و ویلایی پیش بینی شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.