تصویر
۲۲ اسفند روز شهید در استان البرز ، گرامی داشته خواهد شد
30 بهمن 1401 - 15:48
2
جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آموزش و پرورش استان البرز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران و سایر اعضا در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آموزش و پرورش استان البرز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران و سایر اعضا در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

سعیدی مقدم رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان البرز در این جلسه با اشاره به در پیش بودن ۲۲ اسفند و روز شهید، عنوان کرد: برنامه های مختلفی برای گرامیداشت روز شهید در آموزش و پرورش استان البرز تدارک دیده شده است و یاد و خاطره شهدای گرانقدر در این روز در تمامی مدارس استان البرز گرامی داشته خواهد شد.
وی اهم این برنامه ها را برگزاری همایش با فرزندان شهید استان البرز، برگزاری نشست دانش آموزان فرزند شهید استان، برنامه ریزی برای برگزاری یادواره شهدا در ایام روز شهید به ویژه در مدارس شاهد استان البرز، رونمایی از المان های یادبود شهدای فرهنگی در آموزش و پرورش استان البرز و تدوین برنامه منظم برای عیادت و دیدار با خانواده معظم شهدا و کاشت ۹۳ درخت به یاد ۹۳ شهید فرهنگی استان البرز در اردوگاه شهید بهشتی کردان عنوان کرد.
در این نشست همچنین بر برگزاری طرح های ابتکاری مرتبط با مقام والای شهید و شهادت از جمله: اجرای طرح هر مدرسه یک شهید و برگزاری جشنواره برنامه نویسی به یاد شهید بهنام محمدی و برنامه ریزی برای تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اشاره شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.