تصویر
۲۵۰ فقره پروانه ساختمانی در شهرداری فردیس صادر شد
24 دی 1402 - 11:06
3
نسترن خسروانی ، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۵۰ مجوز ساختمانی با ۱۹۱ هزار و ۶۵۶ مترمربع عرصه و ۴۵۸ هزار و ۵۴۶ مترمربع اعیان توسط مناطق این شهرداری صادر شده است، اظهار کرد: مجوزهای صادر شده در طول این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد رشد داشته است که این آمار از افزایش ساخت و ساز ها در شهر فردیس خبر می دهد.
ارسال توسط :
پ
پ

نسترن خسروانی ، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۵۰ مجوز ساختمانی با ۱۹۱ هزار و ۶۵۶ مترمربع عرصه و ۴۵۸ هزار و ۵۴۶ مترمربع اعیان توسط مناطق این شهرداری صادر شده است، اظهار کرد: مجوزهای صادر شده در طول این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد رشد داشته است که این آمار از افزایش ساخت و ساز ها در شهر خبر می دهد.

سرپرست مدیریت امور شهرسازی و نظارت بر ساخت و سازهای تصریح کرد: صدور مجوز ساخت بنا توسط شهرداری به عنوان مرجع صدور پروانه بر روی املاک سنددار به این خاطر است که ساخت و سازها باید براساس قوانین و چهارچوبی مشخص باشد و با اصول شهرسازی، طرح تفصیلی و مقررات ملی ساختمان، ضوابط آن مطابقت داشته باشد تا اینگونه اقدامات بر طبق مقررات شهری انجام شود.
خسروانی خاطرنشان کرد: در همین راستا تلاش می شود تا با ارائه خدمات شهرسازی در حداقل زمان، در جهت تامین رفاه تمامی شهروندانی که متقاضی هستند اقدامی موثر انجام شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.