تصویر
۲۵ هکتار اراضی کشاورزی فردیس آزادسازی شد
02 شهریور 1401 - 15:22
0
مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان فردیس گفت که با تخریب تعدادی بنای غیرمجاز، ۲۵ هکتار اراضی کشاورزی در این شهرستان آزادسازی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر اداره جهاد شهرستان گفت که با تخریب تعدادی بنای غیرمجاز، ۲۵ هکتار اراضی کشاورزی در این شهرستان آزادسازی شد.

علیرضا بدری افزود: این بناها روز گذشته با حکم قضایی و باهمکاری نیروی انتظامی و در اجرای تبصره ۲ بند ۱۰ قانون حفاظت از اراضی زراعی و باغی با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و کلانتری ۱۵ مشکین دشت در روستای فرخ آبادزیبادشت خیابان کشاورز و فکوری تخریب شدند.
وی اظهار داشت: در راستای اجرای قانون تعداد۲۰ قطعه ساخت و ساز غیر مجاز در سطح شهرستان فردیس شامل ، سه مورد بنا به مساحت ۴۵۰ متر مربع ، هفت مورد محوطه سازی به مساحت ۲۵۰ متر مربع ،دیوارکشی غیرمجاز به تعداد۲۰ مورد به مساحت ۷۰۰ مترمربع،یک مورد سکو به مساحت ۵۰ متر مربع ، دپوی مصالح ۴۰۰ متر مربع، سه مورد استخر مساحت ۹۰ متر و قطع انشعاب برق هفت مورد تخریب و جمع آوری شد.
وی اظهار داشت: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی هرگونه ساخت و ساز در خارج از محدوده قانونی شهرها و روستاها بدون اخذ مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون مذکور ممنوع می باشد و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.
شهرستان فردیس حدود ۲ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.