تصویر
۲۶ ورزشکار در اردوی آماده سازی تیم منتخب سورنا کشور به میزبانی فردیس حضور دارند
14 تیر 1401 - 16:55
5
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس استان البرز اعلام کرد: ۲۶ ورزشکار در اردوی آماده سازی تیم منتخب سورنا کشور به میزبانی فردیس در مجموعه ورزشی آکام حضور دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان استان البرز اعلام کرد: ۲۶ ورزشکار در اردوی آماده سازی تیم منتخب سورنا کشور به میزبانی فردیس در مجموعه آکام حضور دارند.

سعید کولیوندافزود: در این اردو ۲۶ ورزشکار از ۱۷ استان کشور در بخش آقایان رده سنی جوانان و بزرگسالان برای قهرمانی کشور به رقابت می پردازند.
وی اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات رینگ ۲۰ گروه ورزشی ایشتار سورنا کشور اول مرداد ماه به میزبانی فردیس در مجموعه ورزشی تنیس آکام برگزار می شود و نفرات برتر به مسابقات بین المللی اعزام می شوند.
وی یادآور شد: اولین مرحله اردو آماده سازی و معرفی مبارزین در چهارمین دوره رینگ۲۰ با حضور ۶ نفر از قهرمانان نامی و دوره های قبلی و ۲۰ نفر راه یافته از مسابقات مقدماتی استان البرز و تهران ۱۰ تیر ماه در دو بخش تمرین و جلسه توجیهی و معرفی در سالن ورزشی مصلی و سالن اجتماعات ایثارگران به مدت ۸ ساعت برگزار شد.
کولیوند گفت: اولین مرحله مقدماتی و گزینش مبارزین جهت حضور در چهارمین دوره رینگ ۲۰ در تاریخ ۱۹ و ۲۰ خرداد ماه در سالن مصلای فردیس با حضور ۲۲۰ ورزشکار در ۹ وزن جوانان و ۹ وزن بزرگسالان برگزار شد توسط کمیته کارشناسی مسابقات ۴ نفر از رده جوانان و ۵ نفر از رده بزرگسالان انتخاب شدند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس بیان داشت: دومین مرحله مقدماتی و گزینش مبارزین جهت حضور در چهارمین دوره رینگ ۲۰ در تیر ماه با حضور ۲۸۰ ورزشکار در ۹ وزن جوانان و ۹ وزن بزرگسالان برگزار شد توسط کمیته کارشناسی مسابقات ۵ نفر از رده جوانان و ۶ نفر از رده بزرگسلان انتخاب شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.