تصویر
۲۷۰۰ متر لوله گذاری اضطراری در کرج برای رفع تنش‌های آبی تابستان انجام شد
26 شهریور 1402 - 8:48
3
به منظور رفع تنش‌های آبی در کرج در طول تابستان ۱۴۰۲ بصورت طرح های اضطراری ۲۷۰۰ متر لوله گذاری اجرا شد .
ارسال توسط :
پ
پ

به منظور رفع تنش‌های آبی در در طول تابستان ۱۴۰۲ بصورت طرح های اضطراری ۲۷۰۰ متر لوله گذاری اجرا شد .

مهندس حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز با اعلام این خبر گفت: از خرداد ماه امسال بعد از تنش آبی ناشی از حادثه سیل در پایین دست سد کرج و اختلال در برداشت آب از این سد برای نیازهای مصرفی تهران و کرج و نیز به دلیل افزایش شدید دمای هوا و استمرار طولانی مدت گرما ،افزایش مصرف به خاطر رشد شدید جمعیت و مهاجر پذیری بالای کرج طی ماه‌های اخیر و محدودیت در منابع تامین آب و انرژی ، طی دو مرحله دیگر شاهد تنش آبی چند روزه در کرج و برخی مناطق استان بودیم .
وی در تشریح اقدامات صورت گرفته برای رفع تنش‌های آبی تابستان سالجاری بیان داشت: طرح‌ها و اقدامات کوتاه مدت و میان مدتی در نظر گرفته و بلافاصله اجرا شد که اجرای خط انتقال آب از تصفیه خانه آب شماره دو کرج به مخزن ذخیره طالقان به طول ۵۸۰ متر، اصلاح و تغییر مسیر بخشی از شبکه توزیع آب در عظیمیه به طول ۴۲۰ متر ، اصلاح شبکه توزیع به طول ۷۸۰ متر و جداسازی و تکمیل بخشی از شبکه توزیع مرادآب برای رفع مشکل فشار نامتوازن شبکه توزیع دراسلام آباد وکاهش حوادث در شبکه و انشعاب‌ها، اصلاح شبکه و تغییر مسیر آبرسانی و نصب شیر فشار شکن در منطقه دولت آباد برای متعادل و متوازن کردن فشار شبکه توزیع به طول ۲۹۰ متر، اصلاح شبکه توزیع در بخشی از عظیمیه به طول ۱۵۰ متر ، اصلاح شبکه آب در کلاک بالا به طول ۳۰۰ متر و اجرای خط انتقال به طول ۱۵۰ متر برای اتصال چاه‌های کمکی شهرداری به شبکه توزیع شهری از جمله این اقدامات بوده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.