تصویر
۲ بهله پرنده شکاری در کرج به آغوش طبیعت بازگشتند
10 اسفند 1401 - 14:25
3
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت: ۲ بهله پرنده شکاری که دچار آسیب دیدگی شده بودند پس از درمان به آغوش طبیعت بازگشتند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گفت: ۲ بهله پرنده شکاری که دچار آسیب دیدگی شده بودند پس از درمان به آغوش طبیعت بازگشتند.

رضا قاسم پور افزود: یک بهله کورکور و یک بهله سارگپه که از ناحیه بال و پا دچار آسیب دیدگی شده بودند، پس از تیمار در مرکز نگهداری و باز پروری حیات وحش، درمان شده و به مناسبت روز جهانی حیات وحش رها سازی شدند.
وی اظهار کرد :کارشناسان و محیط بانان این اداره پس از بررسی وضعیت تغذیه و اطمینان از سلامت پرندگان و داشتن قدرت پرواز، آن‌ها را در زیستگاه طبیعی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی رها سازی کردند.
قاسم پور با بیان اینکه، پرندگان شکاری به ویژه عقاب طلایی به عنوان یکی از شاخص‌های مهم محیط زیست استان هستند، تصریح کرد: مردم برای حفظ حیات وحش و عرصه‌های طبیعی با محیط زیست همکاری لازم را بیش از پیش داشته باشند.
۱۲ اسفند ماه به عنوان روز جهانی حیات وحش نامگذاری شده است.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت: ۲ بهله پرنده شکاری که دچار آسیب دیدگی شده بودند پس از درمان به آغوش طبیعت بازگشتند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت: ۲ بهله پرنده شکاری که دچار آسیب دیدگی شده بودند پس از درمان به آغوش طبیعت ب

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.