تصویر
۲ هزار فضای ورزشی درون مدرسه ای در کشور ایجاد شد
01 دی 1401 - 16:48
4
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: ۲ هزارو ۱۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه ای در قالب طرح شهید سلیمانی طی سال جاری در کشور ایجاد شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: ۲ هزارو ۱۰۰ فضای درون مدرسه ای در قالب طرح شهید سلیمانی طی سال جاری در کشور ایجاد شده است.

صادق ستاری فرد در آیین اعزام کاروان لوازم ورزشی و بهداشتی به مدارس البرز افزود: امسال نیز در حوزه تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس ۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است .

وی یادآورشد: رتبه بندی معلمان که مطالبه برجای مانده ۱۱ سال پیش بود با همت دولت سیزدهم اجراشد و تا امروز مزایای رتبه بندی به ۷۳۵ هزار پرداخت شده است.

ستاری فرد افزود: ۱۸ هزار و ۸۰۰ کلاس درس بالای ۵۰ نفر در کشور داشتیم که با همت دولت سیزدهم و خیرین شاهد کاهش این آمار در استان ها هستیم.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه وضعیت استان البرز در داشتن کلاس های بالای ۵۰ نفر نسبت به سایر استان ها پایین تر است، خاطرنشان کرد: استان البرز حتی کلاس با یک نفر دانش آموز دارد که خود نشانه عدالت آموزشی و تربیتی است.
ستاری فر گفت: مدرسه محیط اصلی تربیت است که همه باید برای ایجاد شرایط مناسب آموزشی و تربیتی دانش آموزان بر اساس ساحت های سند تحول بنیادین بوجود آوریم.
به گزارش ایرنا ؛ کاروان لوازم و تجهیزات ورزشی و بهداشتی روز پنجشنبه در آیینی با حضور صادق ستاری فرد معاون وزیر آموزش و پرورش و خانواده شهید بسیجی روح الله عجمیان راهی مدارس استان البرز شد.
۴۱ قلم تجهیزات ورزشی و بهداشتی از جمله انواع ، تیرک دروازه فوتسال و فوتبال، حلقه و صفحه بسکتبال، میله و تور والیبال، میز فوتبال دستی و تنیس روی، بارفیکس خوابیده در قالب این کاروان در اختیار مدارس البرز قرار گرفت.
همچنین تخت معاینه، ترالی، پاراوان پزشکی، قدسنج گوش، ترازوی عقربه ای، فشارسنج دستی ، جعبه کمک های اولیه ،چارت بینایی، کیسه آب گرم و یخ، مولاژدهان و دندان و ترمومتر دیجیتالاز دیگر اقلامی بود که برای مدارس البرز ار سال شد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: برای تهیه این وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی افزون بر سه میلیارد تومان هزینه شده است.
" علی حجرگشت " اظهارکرد: تجهیزات ورزشی برای یک هزار مدرسه و وسایل بهداشتی برای یکصد مدرسه به منظور استفاده دانش آموزان از این امکانات در فضای محیط تعلیم و تربیت ارسال شد.
وی بیان کرد: در اواخر شهریورماه سال جاری نیز کاروان تجهیزات هنرستانی با اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان به هنرستان های البرز ارسال شد.
حجرگشت خاطرنشان کرد: امروز نیز با توجه به دغدغه هایی که نسبت به مناطق کم برخوردار استان داریم این اقدام در قالب قرارگاه صورت گرفت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه در توسعه فضاهای ورزشی درون مدرسه ای در سالیان گذشته کمتر از پنج زمین چمن در استان داشتیم اما با حمایت دولت اکنون ۲۴ زمین چمن مصنوعی در البرز انجام شده که هفت زمین چمن آن در و در۶ ماه اخیر صورت گرفته است.
منبع ایرنا برچسب ها: معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: ۲ هزارو ۱۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه ای در قالب طرح شهید سلیمانی طی سال جاری در کشور ایجاد شده است.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: ۲ هزارو ۱۰۰ فضای ورزشی د

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.