تصویر
۲ هزار و  ۳۰۰ نفر در فردیس  بیمه بیکاری دریافت می کنند
01 شهریور 1401 - 9:04
4
رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس اعلام کرد: در زمان حاضر ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از کارگران مراکز تولیدی خدماتی این شهرستان از مقرری بیمه بیکاری برخوردار هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس اداره تعاون کار و رفاه شهرستان اعلام کرد: در زمان حاضر ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از کارگران مراکز تولیدی خدماتی این شهرستان از مقرری بیمه بیکاری برخوردار هستند.

بهنام بهداروند افزود: برای دریافت بیمه بیکاری نیازی به مراجعه حضوری نیست و فقط از طریق سامانه‌های کارا و سامانه جامع بیمه بیکاری باید ثبت نام صورت بگیرد و بعد از احراز هویت از طریق پیامک اطلاع رسانی شده و مقرری بیکاری به حساب متقاضی واریز می‌شود.
وی با بیان اینکه با موارد نا ایمن واحدهای کارگری برابر قانون برخورد می شود، اظهار داشت: موارد با خطر ریسک بالا مورد توجه بازرسان اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد زیرا قانون در مورد همه واحد ها یکسان است.
بهداروند افزود: اکنون نیز اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در دستور اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی فردیس قرار دارد و در مراحل جمع آوری اطلاعات پرسنل شرکتها هستیم.
رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس در خصوص برگزاری آموزش های مختلف برای کارگران گفت: امسال کارگران پنج شرکت بزرگ فردیس تحت پوشش آموزش های حوزه اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد قرار گرفتند که در مجموع ۲۷۰ نفر در این آموزش ها شرکت کردند.
بهداروند افزود : افراد متقاضی بهره مندی از کمک های دولتی که شرایط ضعیف و بسیار ضعیف دارند در صورتی که تحت حمایت دستگاههای کمیته امداد امام (ره) و همچنین بهزیستی قرار ندارند در سایت حامی ثبت نام می شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.