تصویر
۲ هندبالیست البرزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
02 آذر 1401 - 10:41
1
رییس هیات هندبال استان البرز گفت: ۲ نفر از بازیکنان این استان برای شرکت در مسابقات جهانی به اردوی تیم ملی هندبال در رده سنی بزرگسالان آقایان دعوت شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس هیات هندبال استان البرز گفت: ۲ نفر از بازیکنان این استان برای شرکت در مسابقات جهانی به اردوی تیم ملی هندبال در رده سنی بزرگسالان آقایان دعوت شدند.

مرتضی خادمی با بیان اینکه مسابقات جهانی هندبال حدود یک ماه دیگر در لهستان و سوئد برگزارمی شود، افزود: «علی شایسته» و «محمد سیاوشی» برای آماده سازی خود جهت حضور در این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
وی اظهار داشت: سیاوشی دروازه بان تیم ملی و شایسته از بازیکنان خوب تیم ملی است که امیدواریم جزو فهرست نهایی و اعزامی به مسابقات جهانی باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه هیات هندبال استان البرز پس از ۲ سال پیگیری های مداوم حدود ۵۰ روز پیش صاحب خانه شد، گفت: خانه هندبال مطالبه به حق جامعه هندبال البرز بود که در همین راستا سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری باشگاه انقلاب طی تفاهم نامه ای در اختیار این هیات قرار گرفت.
خادمی افزود: در طی ۲ سال گذشته هیات هندبال نیازمند یکسری کارهای زیرساختی و تغییر و تحولات بود که انجام شد و علاوه بر آن در ابعاد همگانی و قهرمانی فعالیت های داشتیم که نتایج خوبی در پی داشت.

وی قهرمانی دختران البرزی در رده امیدهای کشور و نایب قهرمانی آن ها در مسابقات جوانان کشور و حضور حداکثری تمام تیم های رده پایه در مسابقات را از جمله این فعالیت ها برشمرد و اظهار داشت:‌ همچنین سال گذشته تیم بزرگسالان بانوان با نام «یکتاافروز » در لیگ برتر حضور یافت ضمن اینکه ۲ تیم آقایان و بانوان در لیگ دسته دوم کشور مسابقه دادند.

وی با بیان اینکه فعالیت هیات هندبال البرز از نظر اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون هندبال کشور بسیار قابل قبول می باشد، گفت: یکی از نقاط ضعف این هیات مشکلات زیرساختی و سخت افزاری از جمله سالن، دفتر هیات و خوابگاه بود.

برگزاری اردوهای تیم ملی در البرز
رییس هیات هندبال استان البرز با اشاره به اینکه سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری انقلاب برای هندبال نیازمند به روز رسانی است، افزود: ضمن اینکه بایستی تعمیراتی در این سالن انجام شود، به دنبال ایجاد خوابگاه هایی در این سالن و همچنین یک سالن بدنسازی هستیم تا یک کمپ خیلی خوب برای استفاده تیم های هندبال و مابقی رشته های ورزشی مهیا شود.
وی اظهار امیدواری کرد تا با تجهیز این سالن در آینده ای نزدیک در خدمت تیم های ملی دختران و پسران و اردوهای تیم های ملی در استان باشیم.
خادمی ادامه داد: در مسابقات حرفه ای نیز تیم رعد پدافند البرز در رده آقایان در مسابقات است که هفت هفته از این مسابقات گذشته که علاوه بر اینکه تیم جوان و خوبی هستند همگی آن ها سرباز و قهرمانان ملی و ملی پوش هستند.
وی اضافه کرد: همچنین پیگیر موضوع حضور دختران البرزی در لیگ برتر هستیم که سال گذشته با نام «یکتاافروز» در این مسابقات حضور یافت.
منبع ایرنا برچسب ها: رییس هیات هندبال استان البرز گفت: ۲ نفر از بازیکنان این استان برای شرکت در مسابقات جهانی به اردوی تیم ملی هندبال در رده سنی بزرگسالان آقایان دعوت شدند.
رییس هیات هندبال استان البرز گفت: ۲ نفر از بازیکنان این استان برای شرکت در مسابقات جهانی به اردو

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.