تصویر
۲ پروژه بوستان بانوان و فرهنگسرای پیک فردیس افتتاح می‌شود
25 بهمن 1402 - 13:07
0
محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی بوستان بانوان فردیس به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است، اظهار کرد: با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش همکارانم در معاونت عمران، شهر فردیس برای اولین بار دارای پارک بانوان خواهد بود.
ارسال توسط :
پ
پ

محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی بوستان بانوان به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است، اظهار کرد: با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش همکارانم در معاونت عمران، شهر فردیس برای اولین بار دارای پارک بانوان خواهد بود.

وی در ادامه مساحت بوستان بانوان فردیس را ۱.
۲ هکتار اعلام کرد و افزود: این بوستان با اعتباری حدودا ۷۰ میلیارد ریال احداث شد؛ درصدد هستیم در امتداد آن و برای فاز دوم مساحتی حدودا ۱.
۵ هکتار را به بوستان بانوان اضافه کنیم.
در بخش دیگری با اشاره به اینکه فرهنگسرای پیک نیز فردا در حضور استاندار البرز افتتاح می شود، تصریح کرد: ساختمان این فرهنگسرا در ۴ طبقه احداث شده است و دارای امکاناتی نظیر سالن آمفی تئاتر و اجتماعات، کلاس های آموزشی، فضای اداری و … خواهد بود.
وی با بیان اینکه فرهنگسرای پیک فردیس با اعتیاری حدودا ۲۲۰ میلیارد ریال احداث شده است، خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت های و افزایش کیفیت شهر نشینی یکی از مهمترین اهداف است.
احمدی نژاد گفت: وجود فضایی برای برگزاری کلاس های آموزشی، برگزاری همایشات سازمانی و… خصوصا در نقاط پرجمعیت فردیس بسیار لازم است که در این راستا احداث فضاهایی همچون قرائت خانه‌ها و فرهنگسراها را در دستور کار خود قرار دادیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.