تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

۲ کیلومتر از معابر خط ۳ حصار بهسازی شد
06 شهریور 1402 - 16:49
4
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج از اجرای عملیات آسفالت معابر خط ۳ خصار با صرف دو هزار و ۳۳۰ تن آسفالت خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری از اجرای عملیات آسفالت معابر خط ۳ خصار با صرف دو هزار و ۳۳۰ تن آسفالت خبر داد.

رامین بیرجانی از ادامه نهضت آسفالت در منطقه ۱۰ خبر داد و اظهار داشت: پیرو درخواست‌های مردمی مبنی بر وضعیت نامناسب آسفالت معابر خط ۳ حصار، به همت و تلاش کارکنان معاونت عمران و ترافیک، این معبر به با صرف دو هزار و ۳۳۰ تن آسفالت بهسازی و آسفالت شد.
بیرجانی بهبود وضعیت آسفالت معابر اصلی و فرعی را یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان برشمرد و تاکید کرد: مجموعه شهرداری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد چرا که رفع نیاز شهروندان و کسب رضایت آنها بزرگترین سرمایه و اولویت مدیریت شهری است؛ بنابراین نهضت آسفالت در منطقه ۱۰ با جدیدت ادامه می‌یابد.
وی گفت: عملیات آسفالت معابر به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه در حال اجرا است که با اجرای آن شاهد ساماندهی و بهسازی بسیاری از خیابان ها و معابر سطح منطقه خواهیم بود.
این مسئول ضمن تاکید بر اجرای هر چه سریعتر و رعایت دقت عمل در اجرای این پروژه ها افزود: آسفالت، لکه گیری و بهسازی معابر و محلات از اهم برنامه‌های این منطقه در حوزه عمرانی و خدماتی است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.