تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

۳هزار متر خط کشی ترافیکی بولوارهای بهاران و ظفر
21 دی 1402 - 16:12
1
مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: با هدف ایمن‌سازی و تأمین امنیت عبوری شهروندان و کاهش بار ترافیکی، عملیات خط کشی محوری، رنگ‌آمیزی بلوک‌های عابر پیاده و سرعتکاه‌ها در معابر سطح منطقه اجرا شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه ۶ شهرداری گفت: با هدف ایمن‌سازی و تأمین امنیت عبوری شهروندان و کاهش بار ترافیکی، عملیات خط کشی محوری، رنگ‌آمیزی بلوک‌های عابر پیاده و سرعتکاه‌ها در معابر سطح منطقه اجرا شد.

محمد رضا آژیربا اشاره به اینکه خط کشی خیابان‌ها یکی از اساسی‌ترین اجزای خیابان به شمار می‌آید، اظهار کرد: استفاده از خط کشی‌های ترافیکی، تضمین‌کننده نظم و رعایت قوانین در خیابان، ایمن‌سازی و آرام‌سازی معابر، روان‌سازی ترافیک، تفکیک و شاخص‌سازی خطوط عبوری و شاخص‌سازی محل‌های تردد عرضی عابرین پیاده در سطح معابر به خصوص مقابل مساجد، مراکز آموزشی و.
.
.
است.
وی افزود: خط‌کشی طولی یا محوری بولوارهای بهاران و ظفر به متراژ ۳ هزار متر طول با هدف ایمن‌سازی معابر، روان‌سازی ترافیک، تفکیک خطوط و کاهش تصادفات رانندگی انجام شد.
مدیر منطقه ۶ به اجرای ۱۰ مورد سرعتکاه استاندارد در معابر سطح منطقه اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به عدم رعایت سرعت مجاز توسط برخی از رانندگان، ایمن‌سازی محیطی و پیشگیری از بروز تصادفات، کاهش سرعت خودروهای عبوری و فراهم آوردن مسیر امن و بدون خطر برای شهروندان، با تعداد ۱۰ سرعتکاه استاندارد در معابر سطح منطقه انجام شد.
آژیر با بیان این مطلب که اجرای سرعتکاه علیرغم ایجاد ایمنی عمومی، برای خودروهای امدادی مشکل آفرین خواهد بود، تأکید کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، احترام به دیگر شهروندان است و زیر پا گذاشتن قوانین، حقوق شهروندی دیگر شهروندان را پایمال می‌کند و در صورت رعایت قوانین و مقررات از سوی همه شهروندان نیاز به احداث این سرعتکاه‌ها نخواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.